Jak daleko dowiezie Cię elektryczny SUV Forda?
W 2020 r. Ford wprowadzi na rynek inspirowanego Mustangiem SUV-a, napędzanego silnikiem elektrycznym, który uzupełni kompletną gamę zelektryfikowanych modeli.
Niedawna ankieta przeprowadzona na zlecenie Forda ujawniła, że większość ludzi chciałoby pewnego dnia przesiąść się do auta elektrycznego, a prawie połowa (45 procent) twierdzi, że kluczową korzyścią z posiadania takiego pojazdu jest uwolnienie się od tankowania na stacjach benzynowych.
Jednak 40 procent ankietowanych twierdzi, że ma niewielką wiedzę o pojazdach elektrycznych lub nie ma jej wcale, co oznacza, że prawdopodobnie nie będzie w najbliższym czasie zmieniać pistoletu dystrybutora na rzecz wtyczki. Ford wziął to pod uwagę, udostępniając na nowej stronie internetowej All-Electric funkcję, która pozwala użytkownikom wprowadzać codzienne procedury podróżowania i sprawdzać, jak daleko mogą się przemieszczać między ładowaniami, z przewidywanym zasięgiem nowego modelu wynoszącym 600 kilometrów (370 mil).
To część aktualnej inicjatywy Forda, której celem jest przybliżenie konsumentom pojazdów napędzanych miękką hybrydą, tradycyjną hybrydą, aut hybrydowych ładowanych z gniazdka i pojazdów całkowicie elektrycznych, dzięki czemu obalane są stereotypy a przyszli klienci łatwiej wybiorą opcję, która najlepiej odpowiada ich stylowi życia i potrzebom.
Gama wchodzących modeli zelektryfikowanych
- Nowa Kuga Plug-In Hybrid oferuje bezemisyjny, elektryczny zasięg jazdy powyżej 50 km
- Nowa Kuga EcoBlue Hybrid i Kuga Hybrid
- Explorer Plug-In Hybrid siedmiomiejscowy SUV
- Fiesta EcoBoost Hybrid oraz Focus EcoBoost Hybrid, wyposażone w tzw. „miękki” napęd hybrydowy (mild-hybrid)
- Nowa Puma EcoBoost Hybrid
- Tourneo Custom Plug-In Hybrid i Transit Custom Plug-In Hybrid
- Układy EcoBlue Hybrid napędzają modele: minibus Tourneo Custom, a także dostawcze wersje Transita i Transita Custom
- W pełni elektryczny Transit
- Inspirowany Mustangiem w pełni elektryczny SUV
- Ford skorzysta z architektury pojazdów elektrycznych stworzonej przez Volkswagena oraz jego Modular Electric Toolkit (MEB) do zaprojektowania i wprowadzenia od roku 2023 co najmniej jednego w pełni elektrycznego samochodu z segmentu popularnego w Europie.
- Ford Mondeo Hybrid i Mondeo Hybrid kombi
- Ford Kuga Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 26 g/km, zużycie paliwa od 1,2 l/100 km
- Ford Kuga EcoBlue Hybrid – emisja CO2 od 132 g/km, zużycie paliwa od
- 5,0 l/100 km
- Ford Kuga Hybrid – emisja CO2 od 130 g/km, zużycie paliwa od 5,6 l/100 km
- Ford Explorer Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 71 g/km, zużycie paliwa od 3,1 l/100 km
- Fiesta EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 112 g/km, zużycia paliwa od 4,9 l/100 km
- Focus EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 106 g/km, zużycia paliwa od 4,7 l/100 km
- Ford Puma EcoBoost Hybrid – emisja CO2 od 125 g/km, zużycie paliwa od 5,5 l/100 km
- Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid i Transit Custom Plug-In Hybrid – emisja CO2 od 75 g/km, zużycie paliwa od 3,3 l/100 km
- Ford Transit EcoBlue Hybrid – emisja CO2 od 144 g/km, zużycia paliwa od 7,7 l/100 km
- Ford Mondeo Hybrid Wagon – emisja CO2 od 99 g/km, zużycie paliwa od 4,3 l/100 km (z opcjonalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi)
- Ford Mondeo Hybrid – emisja CO2 od 94 g/km, zużycie paliwa od 4,1 l/100 km (z opcjonalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi)
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: