Jaguar wspiera i rozwija kreatywność
W nowej kampanii reklamowej Jaguara F-Pace, producent samochodów współpracuje z wschodzącymi i uznanymi artystami, aby wspierać globalną kreatywność.
Jaguar współpracuje z szeregiem artystów w ramach nowej globalnej kampanii F-Pace, demonstrując swoje zaangażowanie we wsparcie branż kreatywnych – od muzyki, po fotografię i modę.
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace: pierwsza jazda – luksusowe aspiracje
Seria filmików zatytułowana „Hard to Forget” przedstawi światu nie tylko kreatywnych artystów, ale także zaprezentuje, co potrafi na drodze Jaguar F-Pace.
https://www.youtube.com/watch?v=mBrC1LBf8R8
Wprowadzony na rynek we wrześniu 2020 roku nowy Jaguar F-Pace łączy w sobie asertywny, nowoczesny wygląd zewnętrzny, pięknie wykonane, całkowicie nowe wnętrze, system multimedialny Pivi Pro najnowszej generacji oraz wybór cztero- i sześciocylindrowych silników rzędowych, w tym wydajnych jednostek hybrydowy typu plug-in (PHEV).
{{ gallery(3201) }}
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace SVR napędzany silnikiem V8 będzie szybszy i bardziej złośliwy w 2021 roku
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: