Jaguar wspiera i rozwija kreatywność
W nowej kampanii reklamowej Jaguara F-Pace, producent samochodów współpracuje z wschodzącymi i uznanymi artystami, aby wspierać globalną kreatywność.
Jaguar współpracuje z szeregiem artystów w ramach nowej globalnej kampanii F-Pace, demonstrując swoje zaangażowanie we wsparcie branż kreatywnych – od muzyki, po fotografię i modę.
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace: pierwsza jazda – luksusowe aspiracje
Seria filmików zatytułowana „Hard to Forget” przedstawi światu nie tylko kreatywnych artystów, ale także zaprezentuje, co potrafi na drodze Jaguar F-Pace.
https://www.youtube.com/watch?v=mBrC1LBf8R8
Wprowadzony na rynek we wrześniu 2020 roku nowy Jaguar F-Pace łączy w sobie asertywny, nowoczesny wygląd zewnętrzny, pięknie wykonane, całkowicie nowe wnętrze, system multimedialny Pivi Pro najnowszej generacji oraz wybór cztero- i sześciocylindrowych silników rzędowych, w tym wydajnych jednostek hybrydowy typu plug-in (PHEV).
{{ gallery(3201) }}
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace SVR napędzany silnikiem V8 będzie szybszy i bardziej złośliwy w 2021 roku
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: