![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F02!2F0a40b8d0b030303fea634d7903179f607b09d4dc-scaled.jpg)
Jaguar F-Pace SVR napędzany silnikiem V8 będzie szybszy i bardziej złośliwy w 2021 roku
Jaguar wprowadza kilka wizualnych i mechanicznych zmian w F-Pace SVR na rok modelowy 2021. Modyfikacje zmieniają SUV-a w szybszego, złośliwszego kota z apetytem na wszystko, co ma smak Cayenne.
Moc SVR nadal pochodzi z doładowanego, 5-litrowego silnika V8 o mocy 550 KM, ale jego moment obrotowy wzrasta do 700 Nm. Chociaż nie jest to drastyczna poprawa, wystarczy, aby skrócić czas przyspieszenia od zera do 100 km/h do 3,8 sekundy (trzy dziesiąte sekundy szybciej niż poprzednik) i zwiększyć prędkość maksymalną z 283 do 286 km/h.
Zmienione elementy zawieszenia i dostrojony układ kierowniczy uzupełniają usprawnienia układu napędowego. Inżynierowie opracowali również ponownie skalibrowany układ hamulcowy z elektrycznym wzmacniaczem, który poprawia skuteczność hamowania. Napęd na wszystkie koła i ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów połączona z łopatkami zmiany biegów nadal stanowią standard.
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace: pierwsza jazda – luksusowe aspiracje
Styliści dokonali subtelnych zmian wizualnych, które sumują się, aby nadać F-Pace czystszy i ostrzejszy wygląd. Z przodu maska rozciąga się teraz aż do krawędzi kratki, reflektory zyskują dwa oddzielne paski akcentów LED, a listwa wokół przegród powietrznych w dolnej części zderzaka została zmieniona. Z tyłu światła porzucają wstawkę w kształcie półkuli – ukłon w stronę typu F – dla całkowicie poziomego projektu.
W 2020 roku bardziej niż kiedykolwiek technologia jest miarą używaną do pomiaru luksusowych samochodów, więc Jaguar zainwestował znaczną ilość czasu i pieniędzy w uczynienie SVR inteligentniejszym . Do systemu informacyjno-rozrywkowego Pivi Pro dodano 12,3-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości, możliwość odbioru bezprzewodowych aktualizacji oprogramowania, bezprzewodową ładowarkę do urządzeń i technologię aktywnej eliminacji hałasu drogowego.
Jako okręt flagowy rodziny F-Pace, SVR musi wyglądać i czuć się odpowiednio szykownie w środku. Wnętrze SVR 2021 otrzymało dzieloną kierownicę, przeprojektowaną konsolę środkową z większą przestrzenią do przechowywania i krótszą dźwignią zmiany biegów, a także panel sterowania klimatyzacją o nowym wyglądzie. Aluminiowe wykończenia oraz mieszanka skóry i Alcantary są standardem, a akcenty z włókna węglowego są oferowane za dodatkową opłatą. Fotele sportowe są również opcjonalne.
Przeczytaj też: Nowy Jaguar F-PACE – ceny w Polsce
Jaguar rozpocznie dostawy F-Pace SVR 2021 w nadchodzących miesiącach. Ceny nie zostały jeszcze ogłoszone.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: