
Jaguar F-Pace Sport – alternatywa dla ekstremalnego SVR. Dwa nowe warianty uzupełniają gamę SUV-a
300 Sport i 400 Sport to dwa nowe warianty, która debiutujące w gamie Jaguara F-Pace. Jak sama nazwa wskazuje, charakteryzują się one sportowym zacięciem, ale to co skrywają pod maską, może niektórych rozczarować.
Jaguar uzupełnia ofertę F-Pace o wersję Sport, która będzie dostępna z dwoma opcjami napędu.
Warianty 300 Sport i 400 Sport napędza3-litrowe R6 w dwóch konfiguracjach. Obie jednostki są standardowo wspomagane systemem miękkiej hybrydy z 48-woltową instalacją elektryczną i paskowym generatorem.

Jaguar F-Pace 300 Sport napędza silnik diesla o mocy 300 KM i generujący 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który trafia na wszystkie koła za pośrednictwem 8-stopniowego automatu.Od 0 do 100 km/h SUV rozpędza się w 6,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 230 KM.
Jaguar F-Pace 400 Sport napędza silnik benzynowy, który generuje 400 KM mocy i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi tej wersji są lepsze od 300 Sport. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 250 km/h.
Jaguar F-Pace Sport jest standardowo wyposażony w adaptacyjne zawieszenie, pakiet stylistyczny Black z 21-calowymi felgami, szklany dach, skórzaną tapicerkę Windsor i rozbudowane multimedia Pivi Pro.

Samochód jest już dostępny w Wielkiej Brytanii. Niebawem powinien pojawić się także na pozostałych rynkach w Europie.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: