20
1
Isuzu D-Max 2023 to nie tyle nowa generacja, co modernizacja trzeciej generacji japońskiego pickupa obecnego w Europie od 2020 roku.
Trzecia generacja Isuzu D-Max jest obecna na polskim rynku od 2020 roku. Zaprezentowane wówczas auto miało całkowicie nową konstrukcję. Teraz japońska marka zdecydowała, że już czas poddać tego pickupa pewnemu odświeżeniu. Przyjrzyjmy się zatem co się zmieniło w poliftingowym Isuzu D-Max 2023.
Rozmiary japońskiego pickupa poddanego kuracji odmładzającej nie uległy zmianie, to wciąż kawał auta. Nowy D-Max mierzy 5265 mm długości (w wersji z podwójną kabiną, najdłuższej), 1870 mm szerokości i 1790 mm wysokości. Rozstaw osi to imponujące 3125 mm, jednak w przypadku tego typu aut tak duży rozstaw nie decyduje wyłącznie o komforcie w kabinie, ale również o walorach przewozowych
Wymiary skrzyni ładunkowej to 1571 mm długości, 1530 mm szerokości. Chcąc przewozić ładunek pod przykryciem, jego maksymalna wysokość to 490 mm.
Ponieważ mamy do czynienia z faceliftingiem, zmiany są raczej kosmetyczne, ale zauważalne. Japoński producent zmodyfikował m.in. wzór grilla, pojawiły się nowe wzory tapicerek siedzeń w kabinie, czy wzory felg aluminiowych. Wersja LSE ma teraz zmienioną kolorystykę elementów zewnętrznych (są w kolorze ciemnego grafitu), ponadto wersja LSE jest w standardzie wyposażona w relingi dachowe, co zwiększa funkcjonalność modelu w roli „bagażowego”.
Nowy japoński pickup został też doposażony technologicznie. Kierowca może liczyć m.in. na wsparcie następujących systemów:
Dodatkowo w każdej wersji z podwójną kabiną i przedłużoną kabiną LSX w standardzie mamy:
Jeżeli wybierzemy wersję z automatyczną skrzynią biegów, dochodzą jeszcze następujące rozwiązania:
Pickup to nie jest pojazd bulwarowy, tylko najczęściej samochód do ciężkiej pracy. Auto ma stały napęd na wszystkie koła z blokadą mechanizmu różnicowego na tylnej osi. Maksymalny prześwit pod tylnym mostem to 240 mm, a maksymalna głębokość brodzenia to aż 800 mm. Napęd to czterocylindrowy diesel o pojemności 1,9 litra i mocy 163 KM. Maksymalny moment obrotowy to 360 Nm uzyskiwany od 2000 obr./min.
Odświeżony konfigurator japońskiego pickupa bazową wersję Isuzu D-Max 2023 z podwójną kabiną wycenia od kwoty 170 908 zł (138 950 zł netto). Topowa odmiana LSE startuje od kwoty 199 198 zł (161 950 zł netto). Wersja z automatyczną skrzynią biegów wymaga dopłaty 6000 zł.
Warto też wspomnieć, że Isuzu D-Max to bezpieczne auto, uzyskało maksymalną notę 5 gwiazdek w testach Euro NCAP, poniżej ich wideo podsumowanie:
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Najnowsze
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara.Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Najnowsze
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara.Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Najnowsze
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara.Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Najnowsze
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara.Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Zostaw komentarz: