Indian Chieftain Elite w malowaniu Black Hills Silver
Motocykl turystyczny Chieftain Elite jest malowany ręcznie - to metalizowany lakier w kolorze Black Hills Silver. Malowanie zostało nazwane niczym kopalnie srebra znajdujące się na łańcuchu górskim Black Hills w Południowej Dakocie, w pobliżu miasta Spearfish, gdzie Indian Motorcycle ma swoją lakiernię.
Zespół specjalistów Indian Motorcycle maskuje nadwozie, przykleja szablony, a następnie maluje pistoletem natryskowym każdy z motocykli Chieftain Elite, co w sumie zajmuje 25 roboczogodzin. Dzięki ręcznej pracy ludzi nie znajdziemy dwóch takich samych egzemplarzy.
Chieftain Elite został osadzony na 19-calowych, 10-szprychowych kołach przednich we wzorze typu contrast-cut. Jest wyposażony w 200-watowy system audio klasy premium, przednią szybę Flare z wysokością regulowaną przyciskiem, aluminiowe odlewane podnóżki pasażera i kierowcy oraz siedzenia motocyklowe z prawdziwej skóry. Nowością w modelu są ozdobne lusterka oraz odświeżone i zmniejszone przełączniki o poprawionej ergonomii.
Motocykl ma także Ride Command, konfigurowalny system informacyjno-rozrywkowy. Siedmiocalowy ekran dotykowy z możliwością obsługi w rękawiczkach motocyklowych ma zapewniać nawigację typu „zakręt po zakręcie“, ekrany informacyjne dla kierowcy oraz łączność bezprzewodową Bluetooth. Jendoślad wyposażono w ABS, tempomat, system monitorowania ciśnienia w oponach, zdalnie zamykane sakwy oraz system bezkluczykowy.
Sercem motocykla jest silnik ThunderStroke 111, dwucylindrowy silnik widlasty, który generuje potężny moment obrotowy 150 Nm.
Dostępne są również dopasowane kolorystycznie akcesoria, m.in. kufer Quick Release Trunk, dolne owiewki Hard Lower Fairings oraz błotnik przedni Valanced Front Fender.
Na rynek zostanie wprowadzona jedynie ograniczona liczba Indian Chieftain Elite. Cena motocykla to 159 000 zł brutto, a dostępność w Polsce będzie potwierdzona w przeciągu miesiąca.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: