Ile Ducati Monster zjechało z linii produkcyjnej? Liczba robi wrażenie!
Wyjątkowy model w historii Ducati to Monster 1200 S „Black on Black”.
350 tysięcy, tyle Ducati Monster zjechało z linii produkcyjnej.
350-tysięczny model to Monster 1200 S „Black on Black”, który dyrektor generalny Ducati Claudio Domenicali i dyrektor Ducati Design Center Andrea Ferraresi osobiście dostarczyli jego właścicielowi, Sebastienowi Francois Yves Hervé De Rose.
Pan De Rose, który zamówił Monster 1200 S u dealera Ducati w Mediolanie, został zaproszony z tej okazji do Borgo Panigale. Motocykl, spersonalizowany tabliczką z numerem 350 000, został dostarczony właścicielowi wraz z certyfikatem autentyczności podpisanym przez Claudio Domenicaliego oraz szkicem Monstera podpisanym przez projektanta, Angelo Amato.
Przeczytaj też: Nowy Ducati Monster – rozwija moc 111 KM przy 9250 obr/min. Czy to faktycznie „potwór”?
Monster to najlepiej sprzedający się model Ducati. Jego legenda narodziła się w 1992 roku, kiedy firma wypuściła na drogę Ducati z podwoziem Superbike pozbawionym owiewek i wszystkich niepotrzebnych elementów. Wraz z wprowadzeniem na rynek modelu M900, pierwszego Monstera w historii, Ducati zapoczątkowało nowy segment rynku motocyklowego – sports naked.
W ciągu prawie trzydziestu lat Monster zmieniał się, ulepszał i ewoluował pod względem technicznym i estetycznym, ale nigdy nie tracił z oczu swojego głównego celu: bycia motocyklem zapewniającym maksymalną frajdę z jazdy i inspirującym nowe pokolenia pasjonatów motocykli.
Przeczytaj też: Ducati Monster 696 najlepszy w oczach kobiet
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: