III – finałowa eliminacja Motocaina Cup już 13 kwietnia!
Jeszcze nie ucichły dyskusje po 2-giej eliminacji Kartingowego Pucharu Kobiet, ale już większość zawodniczek trenuje jazdę w przeciwnym kierunku na torze F1 Karting, aby powalczyć o finałowe nagrody.
Przede wszystkim chcemy przypomnieć, że udział w nawet pojedyńczej rundzie jest premiowany, a każda eliminacja kończy się rozdanim nagród. Jednak do klasyfikacji końcowej Kartingowego Pucharu Kobiet będą zaliczone punkty z dwóch najlepszych rund każdej uczestniczki (jedna najgorsza runda zostaje odliczona). Punktacja po dwóch rundach jest załączona poniżej w materiałach dodatkowych.
Tym razem, podczas III, ostatniej i finałowej zarazem rundy Motocaina Cup, wyścig zostanie poprowadzony w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Mamy nadzieję, że to uatrakcyjni rywalizację.
Organizator zawodów – tor F1 Karting – zapewnia mnóstwo atrakcyjnych nagród, a dla pań, które staną na podium zarówno III eliminacji, jak i finału – pamiątkowe puchary.
Dołącz do wydarzenia na Facebooku – kliknij tutaj. |
Relację z I eliminacji możesz przeczytać tutaj, a filmy zobaczysz tutaj.
Relację z II eliminacji przeczytasz tu, a film zobaczysz tu. Polecamy uwadze zmiany w regulaminie, które zostały wprowadzone po drugiej rundzie. O nich właśnie można się dowiedzieć z relacji II rundy.
W III edycji Motocaina Cup grupujemy panie w następujących klasach:
Klasa Amator – panie, które nigdy nie startowały w naszym pucharze (I i II edycji) i nie mają licencji sportu kartingowego lub samochodowego (z wyłączeniem licencji pilota P oraz sędziowskiej);
Klasa Profesjonalna – panie, które już przynajmniej raz startowały w Motocaina Cup (I lub II edycji) i nie mają licencji sportu kartingowego lub samochodowego (z wyłączeniem licencji pilota P oraz sędziowskiej)
Klasa Gość – panie z licencjami kartingowymi i samochodowymi (z wyłączeniem licencji pilota P oraz sędziowskiej)
CHCESZ SIĘ ZGŁOSIĆ DO UDZIAŁU W III ELIMINACJI? CO TRZEBA ZROBIĆ?
Aby zgłosić swój udział w III eliminacji prosimy wypełnić formularz załączony poniżej i wysłać na adres biuro@f1k.pl wraz z potwierdzeniem przelewu wpisowego na najbliższą eliminację. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 10 kwietnia 2013. Od momentu przesłania zgłoszenia, aż do dnia poprzedzającego zawody uczestniczki Motocaina Cup otrzymują zniżkę na jazdy treningowe na torze F1 Karting – koszt jednej jazdy to tylko 30 złotych.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Tomaszem Senkowskim z F1 Karting pod numerem telefonu 603 755 872 lub mailem biuro@f1k.pl
W ramach wpisowego każda z uczestniczek nabywa uprawnienia nie tylko do udziału w zawodach i zniżkowych jazd treningowych na torze, ale również do korzystania z oferty kateringowej w dniu zawodów. Panie będą mieć wstęp do zamkniętej strefy dla zawodniczek, gdzie będą mogły zrelaksować się, zjeść i napić napojów bezalkoholowych.
W ramach zawodów uczestniczki będą mieć okazję odbyć: 10 okrążeń toru w ramach jazd treningowych, 10 okrążeń w sesji kwalifikacyjnej i 10 okrążeń podczas finałowego wyścigu.
W zawodach mogą startować osoby nieletnie, za zgodą rodziców.
Przybliżony harmonogram zawodów Motocaina Cup III eliminacja:
12.00 – rejestracja zawodniczek i obowiązkowa odprawa
12.30 – sesja treningowa, kwalifikacyjna, wyścig finałowy
15.30 – rozdanie nagród, wywiady, autografy 😉
Start w jednej, pojedynczej eliminacji to koszt 125 złotych.
Zawody odbywają się na torze F1 Karting przy ulicy Jagiellońskiej 82 w Warszawie.
Nagrodą główną, finałową w Motocaina Cup będzie – dla zwyciężczyń w poszczególnych klasach – dzień z zawodowym zespołem kartingowym Rotax i jazda testowa gokartem CRG ufundowana przez Rotax oraz – tradycyjnie już – wiele innych cennych nagród.
Dziękujemy patronom medialnym: F1zone.pl, www.polskikarting.com.pl i innym mediom publikującym informacje o udziele kobiet w sporcie mototorowym, za wsparcie.
Partnerzy:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: