Hyundai wprowadza markę premium – Genesis
Dzięki marce Genesis Hyundai będzie konkurować z wiodącymi producentami luksusowych samochodów - w skład oferty wejdzie 6 modeli samochodów.
Hyundai ogłosił wprowadzenie nowej marki Genesis, oferującej luksusowe modele, stworzone w oparciu o najwyższe standardy jakości i zaawansowane technologie, z myślą o nowej generacji wymagających konsumentów. Marka wprowadzi do sprzedaży do 2020 roku sześć nowych modeli Genesis i tym samym ma chęci konkurować z najbardziej rozpoznawalnymi na świecie markami samochodów premium.
Modele Genesis mają się wyróżniać osiągami, stylistyką oraz najwyższą jakością. Logo marki będzie nawiązywać do opartego o motyw skrzydeł emblematu, widocznego na flagowej limuzynie Genesis, oferowanej przez Hyundaia od 2014 roku.
Marka Genesis przyjmie nową, alfanumeryczną strukturę nazw. Nazwy przyszłych modeli będą tworzone poprzez łączenie litery „G” (pochodzące od Genesis) z cyframi 80, 90, 70 itd. w zależności od segmentu.
Konsekwencją decyzji Hyundaia o wprowadzeniu nowej marki jest stworzenie specjalnego departamentu zajmującego się designem samochodów prestiżowych, na czele którego, w połowie przyszłego roku, stanie Luc Donckerwolke – współpracujący wcześniej z markami: Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT, Skoda. Będzie nie tylko szefem nowego działu designu, ale także szefem centrum projektowego Hyundaia.
Najnowsze
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
Cadillac coraz chętniej wkracza w świat elektrycznych samochodów. Po zaprezentowaniu modeli takich jak Celestiq czy Escalade IQ, teraz przyszedł czas na kolejnego elektrycznego SUV-a. Cadillac Vistiq ma być autem, dzięki któremu amerykańska marka będzie miała swój ,,luksusowy” model w każdym segmencie SUV-ów. -
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
-
Kia EV3 w gronie finalistów konkursu Car of the Year 2025
-
Europejska premiera BYD Sealion 7
-
Cupra Formentor VZ5 w edycjach specjalnych
Zostaw komentarz: