Hyundai Soapbox – niezwykła wyścigówka już pędzi po drogach! Możesz zbudować ją sam!
W trakcie testów wykryto zakamuflowaną wersję nowego Hyundai Soapbox.
Jakiś czas temu Hyundai zaprezentował zwiastun pojazdu „mydelniczki”. Hyundai Soapbox charakteryzuje się klinowatą sylwetką, kanciastymi liniami nadwozia i wąskim rozstawem kół, co nadaje mu dynamicznego wyglądu znanego z konceptu 45.
Przeczytaj też: Hyundai Soapbox zaprezentowany! Znamy pierwsze szczegóły tego nietypowego projektu
W ostatnich tygodniach pierwszy Soapbox firmy został dopracowany pod kątem trwałości w Centrum Technicznym Hyundai Motor Europe (HMETC). Teraz model przechodził ostatnie testy.
Chociaż pojazd jest zakamuflowany, jego charakterystyczna kanciasta konstrukcja, sterowanie za pomocą joysticka i platforma ze sklejki sprawiają, że nie można mieć wątpliwości, co do tego, jaki samochód oglądamy.
Thomas Bürkle, szef Centrum Projektowego Hyundai Europe, wyznał:
Testowanie jest ważną częścią każdego procesu projektowania pojazdu. Zbudowaliśmy „mydelniczkę” jak zwykły samochód, więc oczywiście nie mogliśmy pominąć testów. Idealnie było również mieć kierowcę testowego, który również pasowałby do naszej docelowej grupy klientów.
Kierowca testowy pochwalił ergonomiczną pozycję siedzenia Hyundai Soapbox i sterowanie joystickiem, choć powiedział, że można poprawić przyspieszenie.
Hyundai Soapbox to sposób koreańskiej marki na promowanie spędzania razem czasu. Rodzice są zachęcani do budowania i prowadzenia „mydelniczki” razem ze swoimi dziećmi, a grupy przyjaciół mogą budować go razem. Pojazd bezsilnikowy jest wykonany z materiałów, które są dostępne w każdym sklepie budowlanym, a instrukcja jego budowy jest dostępna bezpłatnie w Internecie.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: