
Hyundai Santa Fe bez silnika diesla, ale z nową, praktyczną wersją. Co zmienia się w ofercie na rok 2022?
Hyundai Santa Fe, największy SUV w europejskiej ofercie koreańskiego producenta, doczekał się odświeżonej oferty na 2022 rok. Jednak nie wszystkie zmiany przypadną do gustu kierowcom.
Do gamy modelu Hyundai Santa Fe w 2022 roku dołączy wersja 6-miejscowa, która będzie oferowana równolegle do wersji 5- i 7-miejscowej. Jest bardzo prawdopodobne, że będzie to najbardziej komfortowe wydanie modelu, z uwagi na obecność dwóch oddzielnych kapitańskich foteli w drugim rzędzie, zastępujących tylną kanapę.

Hyundai Santa Fe – bez silnika diesla
Wraz z wprowadzeniem nowej oferty Hyundai Motor Poland zdecydował o wycofaniu z oferty silników Diesla zasilanych olejem napędowym. Do wyboru zostaje więc wyłącznie klasyczna hybryda lub hybryda typu plug-in.
W ciągu 2021 roku wycofane zostały jednostki wysokoprężne z oferty modelu i30, natomiast teraz zdecydowano o wycofaniu silników Diesla z oferty modeli Tuscon i Santa Fe. Przedstawiciele Hyundaia tłumaczą tę decyzję, twierdząc, że „działania te wpisują się strategię marki Hyundai Progress for Humanity oraz jej wizję elektryfikacji”. Do 2035 roku w Europie Hyundai planuje całkowite zaprzestanie sprzedaży pojazdów z silnikami spalinowymi.
Hyundai Santa Fe – cena w Polsce
Ceny Hyundaia Santa Fe rozpoczynają się od 166 900 złotych za wersję Smart wyposażoną w napęd hybrydowy (HEV) o mocy 230 KM.
Wersja z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV) standardowo wyposażona w napęd na cztery koła (4WD) i z najbogatszą wersją Platinum dostępna jest od 245 900 złotych.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: