
Hyundai i20. Tak prezentuje się trzecia generacja
Po raz pierwszy miejski Hyundai będzie dostępny z 48-woltowym układem hybrydowym zastosowanym w celu zwiększenia efektywności jazdy. Jak wam się podoba?
To już trzecia generacja Hyundaia i20, który po raz pierwszy został pokazany w roku 2008. i20 Nowej Generacji będzie produkowany w Europie, w fabryce Hyundaia zlokalizowanej w Izmir w Turcji i zostanie pokazany po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, w marcu 2020 roku.
We wnętrzu znajdziemy dwa kolorowe ekrany o przekątnej 10,25-cala. Pierwszy z nich zastępuje tradycyjne zegary, natomiast drugi obsługuje nawigację oraz system multimedialny. Oba ekrany zostały wizualnie połączone i tworzą całość wkomponowaną w deskę rozdzielczą. Wiodący w segmencie pakiet systemów bezpieczeństwa obejmuje teraz także nowej generacji asystenta unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych oraz rowerzystów, a także oparty na nawigacji inteligentny tempomat (NSCC).
Wygląd poprawia obniżony dach (-24 mm), szersze (+30 mm) i dłuższe nadwozie (+5 mm), a także zwiększony rozstaw osi (+10 mm). Dodatkowo efekt wizualny wzmacniają nowo zaprojektowane 17-calowe felgi aluminiowe.
Klienci i20 Nowej Generacji mogą wybierać spośród 10 kolorów nadwozia, w tym czterech nowych: Intense Blue, Aurora Gray, Aqua Turquoise i Brass. Dach w kolorze Phantom Black oferuje Klientom jeszcze więcej możliwości personalizacji dzięki opcji dwukolorowego nadwozia.Wnętrze dostępne będzie w trzech wariantach kolorystycznych: czarnym, czarno-szarym oraz czarnym z zielono-żółtymi akcentami.
Przestrzeń bagażnika została zwiększona o 25 litrów, oferując łącznie 351 litrów na bagaż. Natomiast niżej poprowadzona linia okien oraz okienko za tylnymi bocznymi drzwiami poprawiają widoczność.Apple CarPlay i Android Auto teraz dostępne są bezprzewodowo, co umożliwi Klientom jeszcze łatwiejsze korzystanie z funkcji smartfonów z systemem iOS lub Android.Aby zapewnić jeszcze więcej rozrywki w samochodzie, w i20 Nowej Generacji zastosowano system premium audio firmy Bose. Osiem głośników, w tym subwoofer, rozmieszczonych jest w całym pojeździe, co gwarantuje dźwięk wysokiej jakości. Model i20 Nowej Generacji to pierwszy europejski model Hyundai, wyposażony w system Bose.
Jednostka 1.0 T-GDi dostępna jest w dwóch wersjach o mocy 100 KM lub 120 KM. Po raz pierwszy dostępny jest 48-woltowy, hybrydowy układ napędowy, opcjonalnie w wersji 100 KM lub standardowo w wersji 120 KM. Silnik 1.0 T-GDi 100 KM bez 48-woltowego układu hybrydowego dostępny jest z 7DCT lub manualną 6-biegową skrzynią biegów. Bazowy silnik 4-cylindrowy 1.2 MPi oferuje moc 84 KM i łączony jest pięciobiegową manualną skrzynią biegów.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
Zmieniony na początku 2022 roku taryfikator mandatów był prawdziwą rewolucją, ponieważ kilkukrotnie podniósł wysokość kar, jakie można otrzymać za przewiny na drodze. Obecnie jest to nawet 30 tys. zł. Sprawdzamy, za co można dostać rekordowe mandaty. -
Przeterminowane paliwo! Czy paliwo ma termin przydatności?
-
Samochody na LPG do 20 tys. zł – oto 10 najlepszych modeli i ich dane techniczne
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Ciekawe jaka cena
Anonymous - 5 marca 2021
Ładne autko jak tak spojrzeć w tym segmencie sie odnajdzie
Anonymous - 5 marca 2021
Wygląda trochę jak yaris toyoty, chyba była inspirowana
Anonymous - 5 marca 2021
I po co niby pchać tu układ hybrydowy jak osiągi i tak nie są jakieś dobre. To ja już bym wolał tivoli z silnikiem 1.5 GDI-T, który ma większą moc