Hyundai i20 N już w sprzedaży! Ile kosztuje sportowy hot hatch wprost z rajdowych oesów?
Inspirowany rajdowym i20 WRC, nowy i20 N ma zapewnić kierowcom sportowe doznania. Nowy i20 N jest napędzany przez nowej generacji silnik benzynowy 1.6 T-GDi o mocy 204 KM i momencie obrotowym 275 Nm, sparowany z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Samochód już jest dostępny w sprzedaży. Ile kosztuje nowy hot hatch?
Hyundai ogłosił wprowadzenie do oferty sportowego modelu i20 N. Ten miejski hot hatch jest inspirowany rajdowym i20 WRC.
Nowy i20 N jest napędzany przez turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 litra (1.6 T-GDi) połączony z sześciobiegową manualną skrzynią biegów (6MT). Silnik ten jest pierwszym silnikiem nowej generacji w europejskim modelu Hyundai. Zapewnia on maksymalną moc 204 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 275 Nm. Przy masie 1190 kg stosunek mocy do masy jest jednym z najlepszych w swojej klasie. Nowy i20 N osiąga prędkość maksymalną 230 km/h, a 0 od 100 km/h przyspiesza w zaledwie 6,2 sekundy.
Przeczytaj też: Hyundai i20 N – koreański sportowy hot hatch trafi wprost z rajdowych oesów na nasze drogi – czy zagrozi rywalom?
Nowy Hyundai i20 N oferowany jest w dwóch wersjach, które oferują bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, łączności i komfortu. Bazowa wersja N kosztuje 99 000 złotych, natomiast topowa wersja N Performance została wyceniona na 108 900 złotych.
Z zewnątrz i20 N od zwykłego mieszczucha wyróżnia wiele sportowych elementów: przedni zderzak z większym wlotem powietrza, szeroka osłona chłodnicy z logo N, czerwone listwy znajdujące się na bocznych progach, przednim i tylnym zderzaku, spojler dachowy inspirowany WRC, tylny dyfuzor oraz trójkątne tylne światło przeciwmgielne. Innymi atrakcyjnymi elementami stylistycznymi są przyciemnione przednie reflektory i tylne lampy wykonane w technologii LED. Sportowy charakter nowego i20 N jest dodatkowo podkreślony przez specjalnie zaprojektowane dla tego modelu 18-calowe felgi aluminiowe z szarym matowym wykończeniem i zaciskami hamulcowymi z logo N.
W ramach bogatego standardu na wyposażeniu każdej wersji znajduje się system multimedialny z 8” ekranem dotykowym, 6 głośnikami i cyfrowym radiem DAB, cyfrowe zegary z 10,25” kolorowym wyświetlaczem, system Bluetooth, wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą, klimatyzacja manualna, tempomat, tylne czujniki parkowania, kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystent unikania kolizji czołowych (FCA), inteligentny asystent ostrzegania o ograniczeniach prędkości (ISLA), system monitorowania tylnej kanapy (RSA) oraz system ratunkowy eCall.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: