
Hyundai gwiazdą K-popu? To nie żart!
Hyundai Motor Company i światowe supergwiazdy K-popu, zespół BTS, wydają wspólnie nową piosenkę „IONIQ: I’m On It”. Jest to kolejne wydarzenie w ramach kampanii Hyundai pod nazwą „IONIQ in charge of turning the world”, wprowadzającą dedykowaną submarkę pojazdów elektrycznych.
Piosenka „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności. Przekaz ten jest zgodny z wizją „Postępu dla ludzkości” marki Hyundai.
Tekst piosenki, śpiewany i rapowany przez RM, Jina, SUGA, j-hop, Jimin, V i Jung Kook z BTS, porusza kwestie takie, jak odkrywanie, ciekawość, nadzieja, kreatywność i inspiracje na przyszłość.
W teledysku pojawi się zaprezentowany w marcu Prophecy, najnowszy koncept elektryczny marki Hyundai.
Przeczytaj też: Jason Statham jest celebrytą, od którego najchętniej odebralibyśmy auto zamówione z dostawą do domu
Piosenkę BTS i Hyundai będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej marki już dziś. Wystarczy odwiedzić stronę internetową Hyundai Worldwide.
Teledysk będzie miał swoją premierę na oficjalnym ogólnoświatowym kanale firmy Hyundai na platformie YouTube 2 września.
Fani IONIQ i BTS mogą wziąć udział w wydarzeniu online i mają szansę wygrać limitowaną edycję odtwarzacza w kształcie kasety. Odtwarzacz muzyczny zawiera nagrania – „IONIQ: I’m On It” oraz indywidualny przekaz od każdego członka zespołu.
Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań.
W ramach submarki IONIQ, Hyundai planuje wprowadzenie trzech nowych modeli samochodów elektrycznych w ciągu najbliższych czterech lat. Będą to średni CUV- IONIQ 5, sedan IONIQ 6 oraz duży SUV-a IONIQ 7. Następnie mają pojawić się kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele samochodów.
Przeczytaj też: Kona i Kona N Line – Hyundai zapowiada nowe modele SUV-ów. Co się zmienia?
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: