![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F02!2F879f2a75db7c212d03c09bcc730ed68d07a9d74d.jpg)
Hyundai gwiazdą K-popu? To nie żart!
Hyundai Motor Company i światowe supergwiazdy K-popu, zespół BTS, wydają wspólnie nową piosenkę „IONIQ: I’m On It”. Jest to kolejne wydarzenie w ramach kampanii Hyundai pod nazwą „IONIQ in charge of turning the world”, wprowadzającą dedykowaną submarkę pojazdów elektrycznych.
Piosenka „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności. Przekaz ten jest zgodny z wizją „Postępu dla ludzkości” marki Hyundai.
Tekst piosenki, śpiewany i rapowany przez RM, Jina, SUGA, j-hop, Jimin, V i Jung Kook z BTS, porusza kwestie takie, jak odkrywanie, ciekawość, nadzieja, kreatywność i inspiracje na przyszłość.
W teledysku pojawi się zaprezentowany w marcu Prophecy, najnowszy koncept elektryczny marki Hyundai.
Przeczytaj też: Jason Statham jest celebrytą, od którego najchętniej odebralibyśmy auto zamówione z dostawą do domu
Piosenkę BTS i Hyundai będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej marki już dziś. Wystarczy odwiedzić stronę internetową Hyundai Worldwide.
Teledysk będzie miał swoją premierę na oficjalnym ogólnoświatowym kanale firmy Hyundai na platformie YouTube 2 września.
Fani IONIQ i BTS mogą wziąć udział w wydarzeniu online i mają szansę wygrać limitowaną edycję odtwarzacza w kształcie kasety. Odtwarzacz muzyczny zawiera nagrania – „IONIQ: I’m On It” oraz indywidualny przekaz od każdego członka zespołu.
Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań.
W ramach submarki IONIQ, Hyundai planuje wprowadzenie trzech nowych modeli samochodów elektrycznych w ciągu najbliższych czterech lat. Będą to średni CUV- IONIQ 5, sedan IONIQ 6 oraz duży SUV-a IONIQ 7. Następnie mają pojawić się kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele samochodów.
Przeczytaj też: Kona i Kona N Line – Hyundai zapowiada nowe modele SUV-ów. Co się zmienia?
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: