Hummer EV Edition 1 wyprzedany w 10 minut! Miną lata, zanim pojawią się jego kolejne wersje
Od ujawnienia GMC Hummer EV Edition 1 do momentu jego wyprzedania minęło zaledwie 10 minut! GMC zapowiada kolejne wersje swojej elektrycznej bestii, ale minie sporo czasu zanim chętni będą mogli je kupić.
GMC Hummer EV wyposażony jest w trzy silniki elektryczne, które pozwalają na wektorowanie momentu obrotowego. Silniki te mają w sumie 1000 KM, chociaż GMC nadal nie podaje rzeczywistych wartości momentu obrotowego. Silniki są zasilane przez 24-modułowy pakiet akumulatorów Ultium. Pakiet może zapewnić szacowany zasięg 563 km, a być może nawet więcej.
Klienci, którzy zamówili Hummera EV, trochę sobie na niego poczekają, bo produkcja samochodu ruszy pod koniec przyszłego roku.
Przeczytaj też: GMC Hummer EV ujawniony! To elektryczna bestia o mocy 1000 KM i zasięgu 563 km na jednym ładowaniu
Hummer EV Edition 1 został wyprzedany w 10 minut. Jednak nic straconego, bo GMC zapowiada kolejne wersje swojej elektrycznej bestii.
Podstawowym modelem GMC Hummer EV ma być EV2. W przeciwieństwie od Edition 1, ma mieć tylko dwa silniki, każdy z elektronicznie blokowanymi mechanizmami różnicowymi. Moc wyjściowa spada do 625 KM, a zasięg na jednym ładowaniu ma wynosić 402 km (prawdopodobnie z powodu mniejszego akumulatora.) Szybkie ładowanie ma być ograniczone do ładowania 400 V, więc nie będzie tak szybkie, jak u Edition 1. Zdejmowane panele dachowe, chowana tylna szyba, tylna klapa MultiPro, Super Cruise i 35-calowe opony maja być w samochodzie standardem. Kiedy będzie dostępny w sprzedaży? Tak za 3,5 roku, na wiosnę 2024 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=MjMhZKmHKGk
Następnym modelem, z wyższym poziomem wyposażenia, ma być EV2X, który będzie dostępny rok wcześniej, wiosną 2023 roku. Ma taki sam układ napędowy jak EV2, ale GMC dodaje 800-woltowe szybkie ładowanie i zapewnia 482 km zasięgu. W standardzie elektryk otrzymuje również adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne i napęd na cztery koła.
Najwcześniej, bo już jesienią 2022 roku, do sprzedaży trafi Hummer EV3X, model z trzema silnikami. Z mocą 800 KM nie będzie jednak tak potężny jak Edition 1. Brakuje mu również funkcji kontroli startu „Watts to Freedom (WTF)”. Ale uzyskuje wektorowanie momentu obrotowego dzięki podwójnym tylnym silnikom, które mogą również blokować swoje prędkości, aby były równe, jak w przypadku mechanicznego mechanizmu różnicowego z przodu. Zasięg EV3X ma wynosić 482 km, podobnie jak EV2X.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: