
Hulajnoga elektryczna Fiat 500. Napęd na tył ułatwi jazdę w miejskich warunkach?
Do Polski trafiła pierwsza hulajnoga marki Fiat – model F500-F80. To jedyna hulajnoga elektryczna na rynku, która posiada tylny napęd pozwalający nie tylko na szybszy start, ale także umożliwiający bardziej precyzyjne pokonywanie zakrętów.
Elektryczne hulajnogi to obecnie najczęściej spotykane w miastach sprzęty służące do transportu osobistego. Małe i lekkie urządzenia zrewolucjonizowały styl życia wielu mieszkańców metropolii, którzy coraz chętniej zastępują nimi nie tylko rowery czy rolki, ale też samochody.
Hulajnoga elektryczna Fiat 500 została wyposażona w silnik o mocy 250W oraz akumulator 36V 6AH, co w krótkim czasie pozwala osiągnąć maksymalną prędkość 25km/h i na pełnym naładowaniu baterii pokonać dystans do 20km. Dopuszczalne obciążenie 100 kg pozwala na korzystanie z urządzenia zarówno młodzieży, jak i osobom dorosłym.
Model F500-F80W został wyposażony w duże, 8-calowe koła, dzięki którym bez problemu będziemy mogli komfortowo poruszać się nawet po nierównym podłożu i pokonywać niewielkie przeszkody terenowe. Pojazd posiada zapewniający stabilną i bezpieczną jazdę tylny napęd, elektroniczny hamulec oraz amortyzację przedniego koła.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: