Hostessy wrócą na tor podczas Grand Prix F1 w Monako
Dwa miesiące temu szefowie Liberty Media, właściciela praw do Formuły 1, podjęli decyzję o wycofaniu tzw. grid girls. Okazuje się, że piękne hostessy powrócą podczas wyścigu o Grand Prix Formuły 1 na torze w Monako.
Kilka dni temu takie informacje potwierdził Michel Boeri, prezydent Automobile Club of Monaco. W rozmowie z mediami zdradził, że po długich rozmowach udał się przekonać zarządzających Liberty Media, że piękne kobiety były zawsze wizytówką tego wyścigu – przyciągają kibiców, a do tego podgrzewają atmosferę.
Nie dalej, jak na początku lutego właściciele Liberty Media zadecydowali o usunięciu hostess z toru. Zamiast tego, wzorem piłki nożnej, chcieli promować dzieci. Do tej pory były to młode kobiety, ubrane w gustowne mundurki. Stojąc przy samochodach prezentowały na tablicach numery startowe.
Zdaniem władz Formuły 1, młodzi ludzie na torze będą mogli uczestniczyć w elicie sportów motorowych. Być może będzie to inspiracja do treningów i realizowania marzeń. Być może uda się wychować następną generację kierowców.
Libery Media przejęła pakiet większościowy F1 na początku ubiegłego roku. Prezesem jest Chasey Carey, jeden z kierujących 21st Century Fox, znanej na całym świecie firmy z branży medialnej i telewizyjnej.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: