Honda CMX1100 Rebel – trochę custom, trochę bobber. Dane techniczne

Honda Motor Europe zaprezentowała kolejną nowość w swojej ofercie modelowej na nadchodzący sezon 2021: CMX1100 Rebel. Nowy Rebel jest znacznie większy i odważniejszy, jeśli chodzi o stylistykę. Przyciąga uwagę - zobaczcie zdjęcia!

W edycji modelowej na rok 2021, CMX500 Rebel zyskał większego, odważniejszego pod względem stylistyki krewniaka: CMX1100 Rebel. 

Kierowcy przesiadający się z mniejszych motocykli, docenią łatwe do opanowania wymiary (wysokość siedzenia to zaledwie 700 mm) i masę 223 kg (z płynami), natomiast bardziej doświadczeni użytkownicy natychmiast poczują radość prowadzenia motocykla ze świetnym podwoziem, co Rebel zawdzięcza sztywnej ramie z rur stalowych, przedniemu widelcowi typu cartridge z goleniami o średnicy 43 mm, tylnym amortyzatorom typu piggyback i czterotłoczkowym, montowanym promieniowo zaciskom przedniego hamulca.

Honda CMX1100 Rebel - trochę custom, trochę bobber. Dane techniczne

Dysponuje on teraz mocą maksymalną 87 KM i momentem obrotowym 98 Nm, został przestrojony pod kątem maksymalnego ciągu w zakresie niskich i średnich obrotów oraz otrzymał charakterystyczne brzmienie.

Honda CMX1100 Rebel - trochę custom, trochę bobber. Dane techniczne

Salowe błotniki umieszczono tuż nad grubymi oponami, a okrągły reflektor łączy w sobie wygląd rodem ze starej motocyklowej szkoły z nowoczesnością oświetlenia LED, nawiązując formą do okrągłego zespołu wskaźników z negatywowym wyświetlaczem LCD.

Honda CMX1100 Rebel - trochę custom, trochę bobber. Dane techniczne

Poduszkę siedzenia pasażera można szybko i łatwo przykręcić i odkręcić. W ciekawej formie zewnętrznej ukryto mnóstwo nowatorskich rozwiązań, jak System elektronicznej przepustnicy (Throttle By Wire – TBW), który pozwolił na wprowadzenie trzech domyślnych trybów jazdy i dodatkowego trybu konfigurowanego przez użytkownika, trzech poziomów kontroli momentu obrotowego (HSTC), a także zapewnił precyzję działania tempomatu oraz kontroli unoszenia przedniego koła. Ponadto CMX1100 występuje opcjonalnie z unikalną dwusprzęgłową, sześciobiegową przekładnią DCT.

Honda CMX1100 Rebel - trochę custom, trochę bobber. Dane techniczne

SILNIK

 

Typ

SOHC chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam Zgodny z normą EURO5

Pojemność skokowa

1084 cm3

Średnica cylindra i skok

92 mm x 81,5 mm

Stopień sprężania

10,1:1

Moc maksymalna

64 kW przy 7 000 obr/min

Maks. moment obrotowy

98 Nm przy 4 750 obr/min

Pojemność układu smarowania

4,8/4,3 (5,2/4,7 DCT)

SYSTEM PALIWOWY

 

Zasilanie

PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa

Zbiornik paliwa

13,6 l

Zużycie paliwa

TBC

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

 

Rozrusznik

Elektryczny

Pojemność akumulatora

12 V/11,2 AH

Moc alternatora

0,419 kW

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

 

Typ sprzęgła

MT:Mokre wielotarczowe

DCT: 2 sprzęgła wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie

Typ skrzyni biegów

MT: 6-biegowa manualna skrzynia biegów

DCT: 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów

Przełożenie główne

Łańcuch

RAMA

 

Typ

Diament

PODWOZIE

 

Wymiary (dł. x szer. x wys.)

 

Rozstaw osi

1 520 mm

Kąt  główki ramy / Kąt widelca

28° / 30°

Wyprzedzenie

110 mm

Wysokość siedziska

700 mm

Prześwit

120 mm

Masa własna

MT: 223 kg / DCT 233 kg

ZAWIESZENIE

 

Przednie

 

Średnica goleni 43 mm, kartridżowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Tył

 Zestaw dwóch amortyzatorów  z zewnętrznymi zasobnikami ciśnieniowymi (piggyback),  regulacja napięcia wstępnego sprężyny

KOŁA

 

Przednie

Aluminiowe, odlewane wieloramienne

Tył

Aluminiowe, odlewane wieloramienne

Obręcz przednia

MT 3,50

Obręcz tylna

MT 5,00

Opona przednia

130/70B18 M/C

Opona tylna

180/65B16 M/C

Hamulce

 

Układ ABS

Dwukanałowy ABS

Hamulec przedni

Mocowany promieniowo czterotłoczkowy zacisk monoblok, pływająca pojedyncza tarcza o średnicy 330 mm

Hamulec tylny

Pojedyncza tarcza 256 mm z jednotłoczkowym zaciskiem

ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY

 

Zespół wskaźników

Wyświetlacz LCD negatywny, 120 mm, ładowarka USB

System zabezpieczeń

HISS (Honda Intelligent Security System)

Reflektor

LED

Światła tylne

LED

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Dobry pomysł, Rebel 500 był (jest) bardzo mało atrakcyjny dla motocyklisty. Ta wersja już oferuje przyzwoite osiągi dodatkowo rewelacyjnie wygląda i nie żałowano na elektronice. Wielka szkoda tylko że zamiast pasa napędowego lub wału ma łańcuch. Generalnie, fajny, ładny, ,mały i bardzo lekki motocykl w typie cruisero-choppera świetny dla początkującego.

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze