Honda CB650R i Honda CBR650R na rok 2022: dane techniczne i zmiany po modernizacji
Co się zmienia w ofercie modelowej na nadchodzący sezon 2022?
Honda CB650R i Honda CBR650R na rok 2022 zyskują nowe opcje kolorystyczne. Czy coś jeszcze się zmienia?
Honda CB650R
Honda CB650R to motocykl wagi średniej, z linii modeli Neo Sports Cafe który od wprowadzenia na rynek cieszy się sporą popularnością. Znaczące zmiany konstrukcyjne CB650R otrzymał w modelu na rok 2021. Główną nowością w zmodernizowanym CB650R było zastosowanie widelca USD Showa 41mm z dużym tłokiem i z rozdzielonymi funkcjami pracy (Separate Function Big Piston).
16-zaworowy silnik DOHC o pojemności 649 cm3 jest tak dostrojony, aby zapewnić najlepsze możliwe osiągi, jakie tylko można uzyskać z czterocylindrowej jednostki napędowej średniej wielkości. Moc maksymalna 95,2 KM pojawia się przy 12 000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy 63 Nm przy prędkości obrotowej 9 500 obr/min.
Model na sezon 2022 oferuje nową opcję kolorystyczną – Sword Silver Metallic.
Honda CBR650R
CBR650R nieprzypadkowo stał się przedstawicielem rzadkiego gatunku: motocykli sportowych, które zapewniają podobną przyjemność i adrenalinę, jak maszyny RR, ale oferuje praktyczne walory podczas codziennej eksploatacji.
W modelu CB650R na rok 2021 dokonano znaczących zmian konstrukcyjnych. Główną nowością było zastosowanie widelca USD Showa 41 mm typu Separate Function Big Piston (SFF-BP). Zgodność silnika z normą EURO 5 została osiągnięta bez obniżenia mocy maksymalnej. Moc maksymalna 95,2 KM pojawia się przy 12 000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy 63 Nm przy prędkości obrotowej 9 500 obr/min..
Inne usprawnienia objęły lepszą widoczność wyświetlacza LCD oraz dostępność gniazda ładowania USB typu C pod siedzeniem. Zmieniono reflektory, a osłony boczne i tylny błotnik przeszły drobne modyfikacje.
Model CBR650R na rok 2022 będzie dostępny w dwóch opcjach kolorystycznych – Mat Gunpowder Black Metallic z nowymi pomarańczowymi akcentami oraz Grand Prix Red ze zaktualizowaną grafiką.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: