Historia Citroena w 90 sekundach
Na swoje 90 urodziny marka zaprezentowała nam, jakże by inaczej - 90 sekundowy film. Klip to zarazem dynamiczny jak i pełen nostalgii zlepek dotychczasowych reklam marki, w którym nie mogło zabraknąć pięknych kobiet.
O 90 urodzinach Citroena w Polsce pisaliśmy wam w ostatnim tygodniu (czytaj tu). Poza licznymi akcjami promocyjnymi firma postanowiła również zaprezentować swój dorobek szerszej publiczności. Wypuszczony przez nich spot to zlepek dotychczasowych reklam marki (w tym słynnej reklamy z tańczącym robotem oraz reklamy Xsary Picasso) i prezentacja jej najnowszych, niedostępnych jeszcze modeli.
To co czyni ten film szczególny, to obecność w nim znanych postaci, choć trudno porównywać dokonania Papieża Jana Pawła II, czy Sebastiana Loeba, to jednak obaj pojawiają się w reklamie, niewerbalnie podkreślając prestiż maski. Nie mogło także zabraknąć, pięknych francuskich kobiet za kierownicą.
Spot czyni wrażenie dopracowanego i ciekawego, tchnie oddechem starych, dobrych czasów i zaskakuje stylistyką najnowszych modeli marki. Pokazuje też długą drogę jaką przeszło logo producenta. A do tego wszystkiego towarzyszy mu wpadająca w ucho melodia i ta Wieża Eiffel’a w tle…
Francais, francais..
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: