
Hennessey przebuduje Ram 1500 TRX na sześciokołowca
Pojazd będzie nazywać się Mamut. Zostaną zbudowane tylko trzy egzemplarze.
Pomiędzy sześciokołowymi pick-upami Hennessey VelociRaptor 6×6 i Goliath 6×6, opartymi odpowiednio na pick-upach Forda i GM, pojawi się nowy pojazd oparty na Ramie.
Hennessey Performance opiera swój najnowszy projekt na Ram 1500 TRX.
Przeczytaj też: RAM 1500 TRX – najszybszy i najwszechstronniejszy pick-up świata? Znamy jego cenę!
Hennessey nazywa swoją nową sześciokołową bestię Mamutem. Tuner z Teksasu rezygnuje z potężnego silnika Hellcat na rzecz silnika Mopar Hellephant. Hellephant to turbodoładowany silnik V8 o pojemności 7 litrów, który fabrycznie ma moc 1000 koni mechanicznych. Hennessey mówi, że wyciągną z niego 1200 koni mechanicznych.
Mamut będzie również wyposażony w napęd na sześć kół, wydłużoną ramę, aby pomieścić dodatkowe koła i opony. Na liście modyfikacji znajdzie się także terenowe zawieszenie, duże opony, stalowe zderzaki, dodatkowe światła i niestandardowe wnętrze.
Hennessey planuje zaoferować Mamuta potencjalnym nabywcom za 500 000 dolarów, ale zostaną wyprodukowane tylko trzy egzemplarze. Firma rozpocznie przyjmowanie zamówień 4 września w południe czasu centralnego. Jeśli chcesz złożyć zamówienie, bądź gotowy z telefonem o umówionej godzinie i zadzwoń pod numer 1-800-897-0426.
Przeczytaj też: Ram 1500 TRX Launch Edition, marzenie każdego polskiego „rolnika”, wyprzedany w 3 godziny!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: