Haute couture na kołach: smart forjeremy
Podczas Shanghai Auto Show smart prezentuje limitowaną wersję modelu forjeremy, stworzonego we współpracy ze znanym projektantem Jeremym Scottem. Jego produkcja ruszy jeszcze w tym miesiącu.
„Skrzydlaty” smart forjeremy dostępny jest jako coupé, w bezemisyjnych odmianach electric drive i Brabus electric drive oraz w wersji Brabus z benzynowym silnikiem o mocy 75 kW.
Limitowana edycja smart forjeremy |
![]() |
fot. Daimler
|
Znakiem rozpoznawczym nowej edycji smarta fortwo są pionowe skrzydła nad tylnymi lampami. Tridion, obudowy bocznych lusterek i wlot powietrza limitowanego smarta forjeremy pokrywa lakier alubeam. Kontrastują z nim panele nadwozia oraz obręcze Monoblock o średnicy 16 oraz 17 cali w kolorze śnieżnej bieli. Kąciki lusterek i tylną lotkę zdobią emblematy z podpisem „by Jeremy Scott”.
Skrzydła są znakiem rozpoznawczym Jeremy’ego Scotta |
![]() |
fot. Daimler
|
Biel dominuje również w kabinie – fotele i panele drzwi, gałkę zmiany biegów (wersja benzynowa), kierownicę oraz elementy konsoli środkowej obszyto białą skórą, na siedzeniach i drzwiach wzbogaconą o diamentowe przeszycia. Dla odmiany, górną część deski rozdzielczej pokrywa czarna skóra, kontrastująca z białą nicią. Elegancki wystrój podkreślają tworzywa w kolorze alubeam oraz welurowe dywaniki z podpisem „Jeremy Scott”.
Ciekawe, jak prezentuje się w locie? |
![]() |
fot. Daimler
|
Seria specjalna smarta dostępna będzie w trzech wersjach silnikowych.
Skrzydła to jeden z ulubionych motywów Jeremy’ego Scotta, regularnie pojawiający się w jego kolekcjach – na bluzach, trampkach czy oprawkach okularów. Scott uchodzi za ostatniego buntownika modowej sceny, który w swojej dziedzinie nie uznaje granic ani konwencji. Właśnie ten styl uczynił go popową ikoną i twórcą wyjątkowych projektów, które noszą takie gwiazdy jak Lady Gaga, Madonna, Katy Perry, Rihanna, Björk i Kanye West.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: