Harley inspirowanymi filmami Mad Max

GOC Harley-Davidson Rzeszów prezentuje najnowszy motocykl będący oryginalną maszyną marki H-D przerobioną w wyjątkowy sposób.

Bazowym modelem motocykla zmodyfikowanego przez GOC Harley-Davidson Rzeszów jest Harley Davidson Fat Bob 114” 2018. Tematem przewodnim maszyny i inspiracją jego customizacji są pojazdy z filmu Mad Max, dlatego też w założeniu miał być to agresywny, bardzo szybki motocykl, który poradzi sobie w każdym terenie, zarówno na drodze jak i na bezdrożach. Połączenie nazwy modelu bazowego oraz tytułu filmu dało nazwę pojazdu – Fat Max.

W filmach z serii Mad Max pojazdy były budowane z części, które można było znaleźć w postapokaliptycznym świecie, czyli tak naprawdę ze złomu. Fat Max jest ucieleśnieniem brudu, chaosu i agresji charakterystycznych dla klimatu filmów Mad Max, jednocześnie zachowując niezawodną funkcjonalność motocykla marki Harley-Davidson. W konstrukcji objawia się to użyciem nowych części, które zostały dobrane lub zmodyfikowane w taki sposób, aby podkreślały agresywny charakter pojazdu i jednocześnie były w pełnie funkcjonalne.

Będący bazą modyfikacji model Fat Bob 114” 2018 już w swojej podstawowej wersji jest zadziornym i bardzo dynamicznym motocyklem, a customizacja na oparta na elementach zaczerpniętych z serii filmów Mad Max intensyfikuje zarówno jego wygląd, jak i funkcjonalność. Opierając się na głównych motywach filmów, czyli motywowanej chęcią zemsty wojną na śmierć i życie pomiędzy policjantem (Max „Mad” Rockatansky), a gangiem motocyklowym, konstruktorzy stworzyli nie tylko motocykl, który by powstał w świecie po apokalipsie, ale również pozwolił w nim przetrwać. W samotnej walce bohater ucieka lub goni, a jedynym jego druhem jest dysząca na ramieniu śmierć. Dlatego też tuning motocykla opiera się na elementach chroniących ciało motocyklisty, a także nadających jego maszynie potężną moc. Dodatkowym smaczkiem konstrukcji są cytaty z filmów Mad Max będące częścią malowania pojazdu.

Elementy modyfikacji nawiązujące do motywu tematycznego motocykla:

– przedni pług (osłona przednia ramy w dolnej części silnika) – nadaje ona motocyklowi agresywny wygląd, a jednocześnie spełnia funkcję ochronną przed kamieniami, które wylatując spod przedniego koła mogły by uszkodzić silnik

– osłony na manetki kierownicy – zapewniają jedną z podstawowych funkcji pojazdu (zamontowane są w nich kierunkowskazy), a jednocześnie chronią ręce kierowcy przed zimnem oraz obiektami, np. gałęziami

– przednia szyba (wzorowana na płycie pancernej) – wykonana z możliwością regulacji pozycji oraz wysokości, chroni przed obiektami oraz wiatrem

– kufer boczny wykonany z kanistra na paliwo

– wzmocnienie mocy motocykla poprzez użycie części tuningowych z serii Harley-Davidson  Screamin’ Eagle® Performance Parts, takich jak: układ wydechowy, filtr powietrza oraz Super Tuner

– użycie części customowych z serii Harley-Davidson Brass Collection nadających motocyklowi surowy wygląd pojazdu wykonanego z mosiądzu

Dodatkowe elementy customowe: błotnik tylny, osłony wykonane z blachy miedziowanej na pokrywach bocznych, dekiel kapy sprzęgła, tylny chlapacz wraz z mocowaniem na rejestrację, pręty biegnące na zbiorniku paliwa, bagażnik na tylnym błotniku.

Wykonawca modyfikacji: Game Over Cycles
Skórzane siedzenie: KM leather design
Lakierowanie: Moto-Paint
Fat Max – mini film

Złodziej, policjant, kawa, pączek, kradzież, pościg, szybkie motocykle. W roli głównej Fat Max – customowy Harley-Davidson Fat Bob 2018 zainspirowany filmami Mad Max. W pozostałych rolach: policyjny H-D Road Kind – pierwszy w Europie Środkowowschodniej Harley zakupiony do służby w policji. Kto gonił, kto uciekał, kto wygrał? Zapraszamy do obejrzenia video:

Motocykl Fat Max bierze udział w Battle of the Kings 2018. Bitwa Królów to organizowane corocznie przez firmę Harley-Davidson międzynarodowe zawody pomiędzy dilerami tej marki na najlepiej zmodyfikowanego Harleya. Zawody odbywają się w kilku etapach ze zwieńczeniem w rundzie finałowej, w której wyłaniany jest ogólnoświatowy zwycięzca, czyli salon Harleya, który dokonał najlepszej customizacji przewidzianego w zasadach zawodów modelu motocykla marki H-D.

Podstawowe zasady Bitwy Królów 2018 to:

– modyfikowany motocykl musi być modelem z rodziny Street, Sportster lub najnowszej rodziny Softail 2018

– budżet przeznaczony na zakup akcesoriów oraz części wykorzystanych w modyfikacji nie może przekroczyć 6 000 euro

– co najmniej połowa customowych części musi być użyta z oficjalnego katalogu akcesoriów oraz części marki Harley-Davidson.

Harmonogram Bitwy Królów zobowiązuje uczestników do ukończenia prac nad motocyklami w styczniu 2018 roku. Od połowy stycznia do 15 lutego 2018r. trwa publiczne głosowanie. Trzy motocykle z Europy Środkowowschodniej, które otrzymają największą ilość głosów, dostaną się do finału, gdzie zwycięzcę z naszego regionu wyłoni grono profesjonalistów z siedzib Harleya w Oxfordzie oraz Milwaukee. Finał światowy odbędzie się w listopadzie przyszłego roku w Mediolanie.

Link do głosowania na motocykle z Europy Środkowowschodniej:

https://customkings.harley-davidson.com/pl_PL/#

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze