
Harley-Davidson zatrudnił dwie ekspertki od odzieży
Marka Harley-Davidson notuje stabilne i coraz wyższe wyniki sprzedaży. W związku z tym aktualny prezes postanowił wzmocnić segment odzieżowy.
Marka Harley-Davidson notuje stabilne i coraz wyższe wyniki sprzedaży. W związku z tym zarząd postanowił wzmocnić pozostałe struktury firmy – dział odpowiedzialny za odzież. Trafią tam dwie doświadczone menedżerki.
Drugi najbardziej dochodowy dział (po dziale sprzedaży) w amerykańskiej marce to właśnie segment odpowiedzialny za odzież motocyklową. Do ekipy zarządzającej amerykańską marką dołączają dwie kobiety z ogromnym doświadczeniem w branży odzieżowej – Erica Bullard oraz Louise Goldin.
Erica Bullard została zatrudniona jako starszy wiceprezes ds. odzieży i licencji. Jej dotychczasowe CV jest bardzo imponujące – pracowała do tej pory dla marki Nike, gdzie piastowała stanowiska wiceprezes i manager na region Nowego Jorku i wschodniego wybrzeża. U amerykańskiego giganta przepracowała ponad 25 lat – zaczynała jako account executive w sieci sklepów Foot Locker.
Zobacz: Kobiety, które zmieniły motoryzację. Zawodniczki, pionierki, geniusze inżynierii
Louise Goldin została zatrudniona jako dyrektor kreatywny i poprowadzi nowe studio, a także dwa zespoły bazujące na co dzień w Nowym Jorku i Milwaukee. W swoim portfolio ma współpracę z producentem i raperem Kanye Wetem oraz markami Yeezy, Versace i Swarovski. Przez branżę została wielokrotnie doceniona za innowacyjne projekty i wizje. To właśnie te umiejętności i doświadczenie mają pomóc marce Harley-Davidson.
Aktualny prezes liczy, że duet doświadczonych i utalentowanych menedżerek połączy zaawansowane technologie przy produkcji odzieży ze stylem i wizerunkiem marki.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: