Harley Davidson Electra Glide Revival w limitowanej edycji – amerykańska ikona zadebiutowała!
Harley-Davidson zaprezentował pierwszą maszynę Electra Glide™ Revival™, retro-klasyczny motocykl dla tych, którzy tęsknią za jazdą na ponadczasowej maszynie.
Globalna produkcja modelu Electra Glide Revival będzie ograniczona do jednej serii 1500 egzemplarzy, które wkrótce mają trafić do autoryzowanych dealerów Harley-Davidson. Wygląd modelu Electra Glide Revival jest inspirowany modelem Electra Glide z 1969 roku, pierwszym motocyklem Harley-Davidson dostępnym z akcesoryjną owiewką typu „batwing”.
Owiewka ta stała się kultową – i często naśladowaną – wskazówką stylistyczną, której kształt był znakiem identyfikacyjnym wielu modeli Harley-Davidson na drodze i podstawą projektu owiewki montowanej w obecnych modelach.
W 1969 roku dodatkowe owiewki i kufry były oferowane wyłącznie z formowanego włókna szklanego w kolorze białym, a Electra Glide Revival odzwierciedla ten wygląd z wykończeniem w kolorze Birch White. Nawiązujące do epoki emblemat na zbiorniku i napis Electra Glide na przednim błotniku dopełniają całości.
Electra Glide Revival będzie oferowana w jednym schemacie kolorystycznym, inspirowanym oryginalną kolorystyką z 1969 roku: dwukolorowy zbiornik paliwa w kolorze Hi-Fi Blue i Black Denim przecięty na dwie części paskiem w kolorze Birch White, oraz z lakierem Hi-Fi Blue na błotnikach i panelach bocznych.
Wśród elementów stylistycznych modelu Electra Glide Revival uwagę zwraca pojedyncze siodło z czarno-białym obszyciem i chromowanym relingiem, z regulowanym amortyzatorem śrubowym, które jest ukłonem w stronę modeli Harley-Davidson FL z lat 60.
W oczy rzucają się też chromowane koła stalowe i szerokie opony z białymi ścianami podkreślającymi nostalgiczny wygląd, podobnie jak lśniący chrom na relingach przedniego błotnika i osłonach kufrów, osłonie filtra powietrza, goleniach widelca i obudowach lamp świateł dodatkowych. Old school nigdy nie wyglądał tak dobrze.
Maszyna jest również standardowo wyposażona w pakiet Harley-Davidson Reflex™ Defensive Rider Systems (RDRS), zestaw najnowszych technologii wspomagających kierowcę, zaprojektowanych tak, aby dostosować osiągi motocykla do dostępnej przyczepności podczas przyspieszania, zwalniania i hamowania.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: