Hamilton przed Vettelem
Sebastian Vettel pokazuje, że mimo różnicy 26 punktów dzielących go od prowadzącego Jensona Buttona nie zamierza składać broni. Jest skoncentrowany i szybki.
Lewis Hamilton podczas treningu |
fot. Mercedes
|
Niezależnie od tego jak bardzo różnią się kierunki prac nad bolidami podczas treningów i w związku z tym uzyskiwane czasy nie oddają prawdziwego układu sił na torze, młody kierowca Red Bull walczy nawet w trakcie treningów. Mimo, że w sobotnie popołudnie na torze Marina Bay Circuit to Lewis Hamilton był najszybszy i wyprzedził o prawie 0,3 sekundy Sebastiana Vettela, Niemiec jest pełen chęci do walki. Tylko ci dwaj kierowcy uzyskali czasy poniżej 1 minuty 48 sekund na jednym okrążeniu podczas ostatniej sesji treningowej przed GP Singapuru. Vettel jest o tyle w trudnej sytuacji, że nie ma już do dyspozycji silników na wymianę. Miejmy więc nadzieję, że jego samochód nie przysporzy mu kłopotów.
Trzecia sesja treningowa przebiegała dość pomyślnie dla zespołu BMW Sauber. Robert Kubica wykazywał swój kunszt w najbardziej krętym i natrudniejszym technicznie Sektorze 3, uzyskując tam świetne czasy. Oby nowy pakiet rozwiązań technicznych przygotowany przez BMW Sauber umożliwił walkę o punkty. Robert i Nick w 3. sesji treningowej uplasowali się na 5. i 6. miejscu.
Kłopoty zdaje się mieć Ferrari. Zarówno Kimi Raikkonen jak i Giancarlo Fisichella uzyskali czasy o ponad sekundę gorsze od najlepszych. Ferrari nie rozwija już swojego bolidu – nie mają więc chyba szans na walkę o czołowe pozycje i nie należy spodziewać się nadzwyczajnych osiągnięć po kierowcach włoskiego zespołu.
Nie zachwycili także zawodnicy Brawn GP. Jenson Button uzyskał dopiero 14 czas, a Rubens Barrichello 7. Barrichello będzie mieć dodatkowo utrudnione zadanie w kwalifikacjach, ponieważ na skutek wymiany skrzyni biegów w jego bolidzie zostanie cofnięty o 5 miejsc na starcie do Grand Prix Singapuru.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:47.632 |
– |
15 |
2 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:47.909 |
0.277 |
17 |
3 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:48.332 |
0.700 |
18 |
4 |
2 |
McLaren-Mercedes |
1:48.420 |
0.788 |
14 |
|
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:48.501 |
0.869 |
16 |
6 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:48.526 |
0.894 |
13 |
7 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:48.551 |
0.919 |
16 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:48.673 |
1.041 |
17 |
9 |
12 |
Toro Rosso |
1:48.754 |
1.122 |
17 |
|
10 |
9 |
Toyota |
1:48.757 |
1.125 |
12 |
|
11 |
17 |
Williams |
1:48.831 |
1.199 |
17 |
|
12 |
4 |
Ferrari |
1:48.864 |
1.232 |
16 |
|
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:48.876 |
1.244 |
15 |
14 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:48.921 |
1.289 |
17 |
15 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:49.032 |
1.400 |
15 |
16 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:49.055 |
1.423 |
16 |
17 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:49.122 |
1.490 |
17 |
18 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:49.399 |
1.767 |
17 |
19 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:49.641 |
2.009 |
16 |
20 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:50.039 |
2.407 |
21 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: