Gymkhana GRiD 2019. Nadchodzi święto palonej gumy i fanów adrenaliny!
Wyścigi Gymkhana GRiD zawładnęły światem motorsportu już od inauguracyjnych zawodów w Irwindale w Kalifornii w 2010 roku. To połączenie autocrossu, driftu i ścigania się na czas, gdzie kierowcy walczą o wygraną zarówno między sobą, jak i z czasem.
Palona guma, adrenalina i ekscytujące dźwięki potężnych silników – już 7 września w PTAK Warsaw Expo odbędą się światowe finały Gymkhana GRiD 2019. Na najbardziej zaawansowanym technicznie do tej pory torze zmierzy się aż 64 kierowców z całego świata. Wśród nich znajdą się m.in. Norweg Petter Solberg oraz Polak Bartosz Ostałowski – niesamowici kierowcy i drifterzy oraz ambasadorzy marki Castrol EDGE.
Petter Solberg to jedna z największych gwiazd Gymkhana. W czasie swojej kariery sportowej zdobył wiele trofeów. Wśród najważniejszych z nich znalazły się rajdowe mistrzostwo świata World Rally Championship w 2003 oraz dwa tytuły mistrza świata FIA World Rallycross Championship. Do tej pory Solberg raz wygrał i dwa razy zdobył drugie miejsce podczas zawodów Gymkhana. Solberg jest wieloletnim ambasadorem marki Castrol EDGE.
Wśród zaproszonych gości nie może również zabraknąć jednego z najsłynniejszych polskich drifterów – Bartosza Ostałowskiego, który samochodami kieruje za pomocą stopy. To konsekwencja wypadku motocyklowego, który nie powstrzymał go jednak przed realizacją marzeń o zostaniu profesjonalnym kierowcą.
O tym, że Bartosz Ostałowski na drifcie zna się jak mało kto, przekonać się mógł Nico Hulkenberg, znany kierowca Formuły 1. Kilka lat temu Hulkenberg wraz z Castrol EDGE postawili Bartoszowi wyzwanie – drift pomiędzy bezcennymi bolidami F1 zespołu Renault. Polski drifter zaprezentował swoje umiejętności precyzyjnie szarżując Nissanem Skyline R34 pomiędzy odpowiednio rozstawionymi bolidami F1 – bez dotknięcia któregokolwiek.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bilety kupione :)))