
Grupa PSA w Tychach wznawia produkcję silników. Zapowiada bezpieczny restart
Grupa PSA planuje stopniowy restart produkcji silników PureTech w Tychach. Wznowienie działalności zostało zaplanowane na 18 maja.
W czasie przestoju fabryki wdrażaliśmy wzmocniony protokół ochrony zdrowia, w ścisłej współpracy z naszymi partnerami społecznymi oraz personelem medycznym. Dzięki wspólnemu wysiłkowi, potwierdzonemu audytem, który odbył się 10 maja, możemy spokojnie i w sposób bezpieczny wznowić produkcję silnika PureTech w dniu 18 maja. – powiedział Janusz Puzoń, dyrektor fabryki jednostek napędowych Groupe PSA w Tychach.
Stopniowe i bezpieczne uruchomienie produkcji Grupy nastąpi w najbliższych tygodniach – pierwsza faza przypadła na okres od 4 do 11 maja.
Wdrożone środki:
- Zalecenie korzystania, w miarę możliwości, z indywidualnego transportu. W przypadku wspólnych dojazdów i transportu publicznego zapewnienie masek ochronnych
- Procedura obowiązkowej kontroli temperatury ciała wzmocniona arkuszem samoobserwacji
- Obowiązek noszenia okularów ochronnych i masek ochronnych w fabryce, zapewnionych przez pracodawcę
- Zachowanie odległości między osobami na terenie fabryki, w tym w strefach odpoczynku, palarniach wzmocnione odpowiednimi oznaczeniami
- Zasada otwartych drzwi (z wyjątkiem drzwi przeciwpożarowych), aby uniknąć kontaktu z powierzchniami częstego kontaktu
- Regularne serwisy odkażające narzędzi i powierzchni roboczych
- Kwarantanna dla części dostarczonych spoza fabryki
- Rozsunięcie czasowe zmian produkcyjnych, aby uniknąć mijania się dużych grup osób
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: