Gosia Rdest z problemami podczas wyścigu TCR Germany
Druga runda ADAC TCR Germany za nami. Josh Files dwukrotnie triumfował na Red Bull Ringu. Gosia Rdest miała problemy, choć jej mocną stroną okazały się starty.
Za nami druga emocjonująca runda ADAC TCR Germany. Kierowcy zmierzyli się na austriackim torze Red Bull Ring. Przy 40 samochodach w stawce jak zwykle nie brakowało akcji. Pierwszego wyścigu nie ukończyło 10 kierowców z powodu incydentów lub problemów z samochodem. W tym gronie znalazła się niestety Polka, Gosia Rdest, jeżdżąca w barwach zespołu Target Competition. Mocną stroną Gosi okazały się starty. W obu wyścigach zyskała 10 pozycji w górę podczas pierwszego okrążenia. Niestety potem nie obyło się bez problemów.
Zawodniczka startująca z numerem 3 tak skomentowała swój pierwszy występ: „Start był dobry. Z 21 miejsca przebiłam się na 12. Walka była ostra. Niestety w wyniku incydentu z innym zawodnikiem mój samochód nie był w stanie kontynuować jazdy”. Decyzją sędziów Gosia została przesunięta o 10 miejsc do tyłu do startu drugiego wyścigu. Zawodniczka nie uchylała się od odpowiedzialności: „Popełniłam błąd i wyciągnęłam z niego lekcję” – powiedziała. Nie kryła również satysfakcji z sukcesu kolegi z zespołu – Josh Files startując z 7 miejsca w wyniku znakomitego startu wyszedł na prowadzenie i utrzymał je do samego końca. Files w tym roku broni tytułu mistrza za kierownicą Hondy Civic.
Drugi wyścig ponownie zwyciężył Josh Files. I tym razem Gosia pierwsze okrążenia w wykonaniu Gosi były na znakomitym poziomie. Polka zyskała 10 miejsc. Niestety, po wjechaniu na tarkę w samochodzie Gosi doszło do uszkodzenia podwozia. Zawodniczka broniła się tak długo jak mogła jednak auto straciło prędkość i nie mogło być już konkurencyjne. Ostatecznie wyścig zakończyła na P31.
Następny przystanek w kalendarzu ADAC TCR Germany to ponownie tor Oschersleben.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: