
Gosia Rdest rozpoczyna współpracę z Philips Automotive
Gosia Rdest, kierowca wyścigowy, która ma już na swoim koncie mnóstwo sukcesów w sporcie motorowym otrzymała wsparcie jednego z wiodących producentów oświetlenia pojazdów.
Philips, producent oświetlenia do samochodów i motocykli, łączy swoje działania w obszarze motorsportu i codziennej eksploatacji samochodu, z wiedzą i doświadczeniami Gosia Rdest.
Współpraca z marką Philips rozpoczyna się wyjątkowo – nie na torze, nie w aucie, ale w domowym zaciszu. Czekam na moment, kiedy przetestuję produkty w ich naturalnym środowisku, na początek jednak przywitam swoich fanów dawką edukacji. Porozmawiamy zarówno na Facebooku, Instagramie i YouTubie o tym, jak ważne jest dobre oświetlenie drogi. Na torze kilka metrów widoczności więcej to zyskane sekundy, na drodze – możemy dzięki temu zyskać życie. Okoliczności z jakimi przyszło nam się teraz mierzyć są trudne – wykorzystajmy je więc dobrze. Gdy już wrócimy na drogi czy tor zróbmy to lepiej i bezpieczniej – mówi Gosia Rdest.
To tylko część rozwiązań marki Philips, z których będzie mogła skorzystać Gosia Rdest. Podpisana właśnie umowa o współpracy przypadła w bezprecedensowym dla wszystkich czasie epidemii SARS-CoV-2. Przerwę na wstrzymane czasowo organizacje wydarzeń sportowych wykorzystamy więc na dzielenie się z kierowcami i kibicami bogatą wiedzą i doświadczeniem zawodniczki. Zarówno tym zdobytym na torach wyścigowych, jak i podczas codziennej jazdy. Liczymy, że po dawce teorii będziemy mogli płynnie przejść do testów w praktyce, a my wszyscy powrócimy do naszych samochodów – mówi Wioletta Pasionek, Marketing Manager Central Europe z Lumileds Poland, producenta i dystrybutora oświetlenia samochodowego marki Philips.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: