Gosia Rdest na Hungaroring
Gosia Rdest jest coraz bliżej wielkiego finału tegorocznej edycji Formula BMW Talent Cup 2012. W miniony weekend w swoim FB02 poznawała tajniki kolejnego toru F1 – węgierskiego Hungaroring.
Tak jak poprzednio, weekend rozpoczął się od testów, intensywnych szkoleń merytorycznych i skończył się tym, co Gosia lubi najbardziej, czyli jazdą bolidem – w jej przypadku z numerem bocznym 11. Organizator położył nacisk na przygotowanie uczestników do wielkiego finału, który odbędzie się w dniach 14-16 września na niemieckim Oschersleben.
Gosia Rdest w bolidzie z numerem 11 |
fot. materiały prasowe zawodniczki
|
Gosia Rdest tak mówi o swoich kolejnych doświadczeniach:
„Koniec cyklu Formula BMW Talent Cup 2012 zbliża się wielkimi krokami. Wraz z jego nadejściem rośnie apetyt na zwycięstwo, a jest o co walczyć, bo sezon w Formule na koszt organizatora to już jest coś. Ponieważ pracuje z nami sztab ludzi, w tym psychologowie, nie tworzy się napięta atmosfera, po prostu czekamy na ostatni wyścig. Główny instruktor Dirk Adorf powiedział, że pracowaliśmy przez cały sezon bardzo ciężko i bardzo dużo się nauczyliśmy – ja nadal mam ochotę na kolejna porcję wiedzy. Zafunduje ją sobie również na Uniwersytecie Jagiellońskim, bo właśnie tam dostałam się na studia (śmiech)”.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: