
Girls Auto Clinic – wszystko dla kobiet i ich aut
Girls Auto Clinic to warsztat samochodowy, od początku stworzony z myślą o kobietach. Oferuje kompleksowe naprawy aut, a dla ich właścicielek szkolenia i usługi kosmetyczne.
Warsztat samochodowy, połączony z salonem urody, założyła Patrice Banks, a sam pomysł narodził się z frustracji i złego traktowania kobiet w warsztatach, gdzie mechanikami są wyłącznie mężczyźni. Właścicielka Girls Auto Clinic przyznaje, że każda awaria samochodu była dla niej wielkim stresem, szczególnie konieczność oddania go do warsztatu. Przed założeniem GAC Patrice pracowała przez ponad 12 lat jako inżynier, menedżer i lider w firmie naukowo-technologicznej.
Patrice postanowiła stworzyć miejsce, gdzie spotkanie z mechanikiem będzie sympatyczne i pouczające, a czas poświęcony na oczekiwanie – mile spędzony. Dlatego w jej warsztacie kobiety są mechanikami, a w czasie serwisu klientka może się zrelaksować lub oddać w ręce stylistki paznokci. Patrice poszła też krok dalej i zdobyła dyplom z technologii motoryzacyjnej – teraz sama dzieli się nabytą wiedzą z innymi kobietami, poprzez liczne wykłady i spotkania interaktywne.
Warsztat Girls Auto Clinic powstał w 2013 roku, jednak cały czas ten projekt się rozwija. Od 2017 roku obok warsztatu współistnieje strefa ”Clutch Beauty Bar”, gdzie można (w oczekiwaniu na odbiór samochodu) wykonać manicure i pedicure, zrelaksować się z książką, czy coś przekąsić.
W warsztacie prowadzone są też liczne szkolenia, które w przystępny sposób przybliżają kobietom tematy motoryzacyjne i techniczne. Patrice Banks chce zmieniać relacje kobiet z branżą motoryzacyjną i z powodzeniem jej się to udaje, a za swój pomysł, i jego realizację, otrzymała nawet kilka wyróżnień branży biznesowej.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: