
Genesis GV70 – wyciszy dźwięki podczas jazdy i przejedzie 500 kilometrów
Genesis przedstawił elektryczną wersję SUV-a GV70. Model ten imponuje nie tylko mocą i zasięgiem, ale też niektórymi rozwiązaniami, które mają uprzyjemnić podróż.
Genesis podczas targów samochodowych w Guangzhou w Chinach zaprezentował nowy model, który jest elektrycznym wariantem SUV-a GV70.
Elektryczny Genesis GV70 niewiele się różni od swojego spalinowego odpowiednika. Z zewnątrz można go rozpoznać po tylnym zderzaku, który został pozbawiony wycięć na końcówki wydechu. Wzrok przykuwa też zabudowana atrapa chłodnicy.

Wnętrze elektrycznego GV70 niemal niczym nie różni się od tego w jego spalinowej wersji. W kabinie dominują spójne i gładkie linie, a szczyt deski rozdzielczej wieńczy duży ekran multimediów. Tapicerkę wykonano z materiałów przyjaznych środowisku, by podkreślić ekologiczny aspekt modelu.

Genesis GV70 – napęd, zasięg, ładowanie
Elektryczny Genesis GV70 będzie dostępny tylko z napędem na cztery koła. Każdą oś będzie napędzał oddzielny silnik o mocy 217 KM i momencie obrotowym równym 350 Nm. Łączna moc układu w trybie Boost to aż 490 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu od 0 do 100 km/h elektryk rozpędza się w 4,5 sekundy.
Na jednym ładowaniu elektryczny GV70 ma przejechać 500 kilometrów, zgodnie z chińską normą CLTC. Na stacji o mocy 350 kW uzupełnienie akumulatorów z 10 do 80% dzięki 800-woltowemu systemowi ma zająć tylko 18 minut.

Genesis GV70 – technologia umilająca podróż
Elektryczny Genesis GV70 został wyposażony w szereg ciekawych rozwiązań, które mają uprzyjemnić podróż wszystkim pasażerom. Samochód ma między innymi posiadać inteligentny system e-Terrain Mode, który dostosowuje parametry jazdy do aktualnych warunków jazdy. Innym ciekawym rozwiązaniem jest system ANC-R (Active Noise Control-Road), coś na kształt aktywnej redukcji szumów. Zestaw czterech czujników i ośmiu mikrofonów na bieżąco zbiera dochodzące do wnętrza dźwięki z jazdy i generują niwelujące je przeciwfale.
Specyfikacja na razie dotyczy tylko rynku koreańskiego.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: