
General Motors zapłaci 500 000 dolarów dealerom Cadillaca, którzy nie chcą sprzedawać samochodów elektrycznych
To oferta dla tych dealerów, którzy uważają, że rewolucja EV nie jest dla nich odpowiednia.
Producenci samochodów na całym świecie od dawna zmierzają w jednym kierunku: przyszłość motoryzacji jest elektryczna. Ale co, jeśli nie chcesz żyć w takiej przyszłości? Cóż, jeśli jesteś sprzedawcą Cadillaca, masz możliwość: weź pieniądze i uciekaj.
Według „Automotive News”, General Motors oferuje 300 000-500 000 dolarów każdemu dealerowi Cadillaca, który nie zgadza się z ambitnymi planami GM, aby uczynić Cadillaca marką całkowicie elektryczną.
Prezes Mary Barra przedstawiła w zeszłym tygodniu inwestorom plan przyspieszenia przejścia na pojazdy elektryczne, zwiększając wydatki na samochody elektryczne i samojezdne o 35%, czyli do 27 miliardów dolarów w ciągu najbliższych kilku lat. Premiera Cadillaca Lyriq EV została przyspieszona i zapowiedziana na 2022 rok, a do 2030 roku Cadillac może całkowicie zniknąć z rynku silników spalinowych jako elektryczny nośnik nowych standardów GM.
Przeczytaj też: Nowy Cadillac CTS-V
Może to nie spodobać się dealerowi, który wątpi w uzasadnienie biznesowe lub nie chce wyposażać się w infrastrukturę do ładowania lub serwisowania samochodów elektrycznych. Ponieważ GM od lat próbuje uszczuplić pulę dealerów Cadillaca, proponuje teraz wykup dealerom Cadillaca, który może się okazać korzystny dla wszystkich.
Mahmoud Samara, wiceprezes Cadillac North America, w wywiadzie dla „Automotive News” powiedział:
Chcieliśmy działać szybko i upewnić się, że dealerzy są gotowi na przyspieszenie elektryfikacji. Jest to opcja wyłącznie dla tych dealerów, którzy uważają, że rewolucja EV nie jest dla nich odpowiednia.
Przeczytaj też: Różowy Cadillac Mary Kay Ash
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
samochód elektryczny w USA? da się tym przejechać 500 km bez noclegu?