
General Motors przedstawiło światu całą kolekcję nowych samochodów elektrycznych
Co najmniej trzy z nich trafią do produkcji.
Podczas dużej konferencji prasowej GM na targach CES, producent samochodów przedstawił szereg swoich przyszłych projektów związanych z samochodami elektrycznymi, od samochodów dostawczych po nadchodzący flagowy Cadillac Celestiq.
Przeczytaj też: Cadillac Celestiq „zaprezentowany”! Poznajcie flagowy, luksusowy samochód elektryczny Cadillaca
W środku całego show, ukryta w tle, stała kolekcja tajemniczych samochodów. Spowite ciemnością, oświetlone jedynie światłami do jazdy, auta mogą oczywiście być „zwykłymi” samochodami, ale my myślimy, że mogą to być produkty przyszłości.
Najlepsze wspólne ujęcie samochodów znajduje się powyżej i możemy dość łatwo zidentyfikować trzy z nich. W centrum jest oczywiście GMC Hummer EV. Po obu stronach są Cadillaki. Ten po lewej stronie wydaje się być crossoverem Lyriq, a ten po prawej luksusowym sedanem Celestiq.
Wiemy kiedy GMC Hummer EV i Lyriq trafią do produkcji, i że Celestiq kiedyś też trafi do produkcji.
Dlatego uważamy, że pozostałe samochody to nadchodzące modele.
Samochód znajdujący się tuż obok Cadillaca Celestiq to może być zapowiadany od jakiegoś czasu elektryczny pick-up od Chevroleta, inspirowany Silverado.
Po lewej stronie za Lyriq znajdują się dwa modele, które wygląda na parę crossoverów. Tajemniczy samochód po prawej pozostaje największą zagadką.
Przeczytaj też: Wiemy, kiedy Chevrolet zaprezentuje zelektryfikowanego pick-upa podobnego do Silverado!
Trzeba będzie trochę poczekać, zanim przekonamy się czy nasze prognozy są trafne. Tak więc, śledźcie nas uważnie, bo gdy tylko GM poda więcej informacji o nowych modelach, z pewnością o nich napiszemy!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: