Gala Businesswoman roku 2012 w salonie Toyota Okęcie
2 marca w salonie Toyota Okęcie odbyła się gala Businesswoman Roku 2012. Podczas spotkania wręczono statuetkę dla najbardziej przedsiębiorczej kobiety roku oraz wyróżnienia dla firm. Niestety, Toyoty w Toyocie nie było za wiele.
Wydarzenie rozpoczęło się wystąpieniem Joanny Morea oraz Marka Shepherd, którzy zaprezentowali zgromadzonym namiastkę swojej twórczości, dzięki czemu widownia została wprowadzona w klimat jazzu i swingu. Następnie, odbyły się krótkie prezentacje nowych modelów wprowadzonych na rynek przez markę Toyota – Verso oraz RAV4.
Ponadto, podczas spotkania swoje wystąpienie miała Anna Szubert – personal strategist branding, która opowiedziała o świadomym budowaniu marki. Poza tym, naprawdę dobre wrażenie zrobiły pokazy mody przygotowane przez marki Potis & Verso, Artur Szenfeld oraz Nessi. Rzeczywiście, prezentowane ubrania były tak różnorodne, że mogły trafić nawet do najbardziej wybrednych klientów.
Galę zaszczyciły obecnością dwa znane i poważane kobiety – pisarka Krystyna Kofta oraz tancerka, twórczyni teatru kabaretowo-rewiowego Sabat.
Zakończenie części oficjalnej zaś, to koncert utalentowanej wokalistki – Moniki Urlik, znanej z uczestnictwa w programie The Voice of Poland.
Nie da się ukryć, że gala, która odbyła się w salonie Toyoty nie miała wiele wspólnego z motoryzacją. Dwie, z perspektywy dziennikarza motoryzacyjnego, ważne premiery – Verso i RAV4, na polskim rynku, zostały zupełnie pominięte, a ich charakterystyka streszczona w pięciominutowym przemówieniu. Co więcej, miejsc dla wielu gości niestety też zabrakło, dlatego niektórzy spóźnieni zorganizowali sobie czas w premierowych modelach Toyoty, które stały, niemal niezauważalne, obok wejścia głównego. Czyżby wszechobecny kryzys dał się we znaki organizatorom? A może grafika RAV4 na zaproszeniu była zupełnie nietrafionym pomysłem?
Niemniej jednak gratulujemy wszystkim wyróżnionym Paniom. Ich praca i zaangażowanie w swoje pasje, potwierdzają tylko, że każda z nich zasługuje na tytuł Businesswoman roku!
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: