Gadżety Jaguara na 75-lecie marki
W tym roku Jaguar świętuje 75 rocznicę powstania marki. Na wielbicieli Jagów czekają atrakcyjne gadżety: kubki, filiżanki, płócienne fotografie, koszulki, czapki, smycze – oczywiście sygnowane cennym logo.
Legendarny Jaguar E-type. |
![]() |
fot. Jaguar
|
W ciągu ostatnich 75 lat świat doświadczył ogromnej przemiany: ludzka stopa stanęła na księżycu, Mount Everest przestał pełnić rolę góry nie do zdobycia, osobowość i muzyka Elvisa Presleya diametralnie odmieniły oblicze kultury popularnej, otwarto Eurotunel łączący Francję i Wielką Brytanię, zaś sama brytyjska wyspa stała się świadkiem epoki Jaguara.
Za datę narodzin tej brytyjskiej marki, utworzonej przez Williama Lyonsa, przyjmuje się rok 1922. Firma produkowała wtedy wózki boczne do motocykli. Od tego czasu stała się jednym z wiodących światowych projektantów i producentów luksusowych limuzyn i samochodów sportowych.
Pierwsze auto o nazwie Jaguar ujrzało światło dzienne w 1935 roku.
Dziś, z okazji jubileuszu, dla fanów marki przygotowana została ciekawa seria gadżetów, które ucieszą nie tylko motoryzacyjnego konesera. Na entuzjastów Jaguara czekają m.in.: fotografie wykonane na wysokiej jakości płótnie, przedstawiające modele: D-Type, E-Type, C-Type oraz SS1 Airline, zestaw pocztówek, z których każda przedstawia Jaguary tworzące historię motoryzacji (widokówki zapakowane są w tekturową kopertę z wytłoczonym logo marki).
Elegencka ceramika motoryzacyjna – must have każdej fanki Jaguara! |
![]() |
fot. Jaguar
|
W ofercie gadżetów znalazły się też eleganckie spinki, które idealnie nadają się na biznesowy prezent. Dla fanów odzieży przygotowano koszulki przyozdobione logo Jaguara, bluzy, czapki, parasole, smycze i breloczki do kluczy.
Na wielbicieli kawy zaś czekają pojemne kubki, piękne dwa zestawy do espresso z nadrukiem przedstawiającym Le Mans – 24 godzinny wyścig samochodów sportowych z 1951 roku oraz dwa zestawy wzbogacone o nadruk prezentujący Le Mans z roku 1953 (o cenie zestawu pisałyśmy tutaj).
Wszystkie gadżety są dostępne od września 2010.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: