Gadżety do samochodu nowej generacji
Niegdyś na fali były kiwające łebkami pieski albo choinki o zapachu zbliżonym do sosnowego. Dzisiaj to przeżytek - żeby wyróżnić się z tłumu, potrzebne są gadżety nowej generacji.
Grunt to styl. |
![]() |
fot. mat. agencji 9.90 PR
|
Niektórzy w tym celu decydują się na spersonalizowanie samochodu za pomocą „szytych na miarę” tablic rejestracyjnych. Tablice indywidualne są droższe od zwykłych nawet o 100%, ale znajdującą się na nich treść właściciel ustala sam. Nie ma to jak szpanować po ulicach tablicą z własnym imieniem… albo demoniczną ksywką.
Na fali są obecnie również wyświetlacze LED, dzięki którym możemy komunikować się z innymi kierowcami. Umieszczone na tylnej szybie samochodu, przekazują treści w rodzaju „przepraszam” bądź „dziękuję”. Ich koszt mieści się w przedziale od 150 do 200 zł. Mogą też znakomicie służyć do promocji firmy. Zdaniem Dariusza Chowańca, kierownika działu części zamiennych i akcesoriów Autoremo, to szalenie modne i oryginalne rozwiązanie, dodatkowo – ekonomicznie opłacalne. Należy tylko pamiętać o homologacji, ponieważ jej brak grozi mandatem.
Moda na zasłaniarki do tablic rejestracyjnych narodziła się w Japonii. To ochrona przed radarami drogowymi, pomyślana jako bunt przeciwko absurdalnym ograniczeniom prędkości. Do Polski jeszcze nie dotarła, i może dobrze – brak możliwości identyfikacji pojazdu w zasadzie oznacza jazdę bez tablic rejestracyjnych, a za to grozi mandat i zabranie dowodu rejestracyjnego.
Dużą popularnością cieszą się przydatne gadżety. Wśród nich prym wiodą podgrzewane kubki, stoliki pod laptopa, transmitery i jonizatory powietrza, a także kamery samochodowe. Rejestracja przebytej trasy okazuje się potężnym sprzymierzeńcem jako dowód w przypadku kolizji czy wykroczenia, a także w starciu z ubezpieczycielem.
Granicą gadżetomanii jest granica wyobraźni, którą, jak wiadomo, można przesuwać niemal dowolnie. Nic dziwnego, że wiele salonów poszerza obecnie swój asortyment w odpowiedzi na potrzeby klientów. Najważniejsze jednak, by pogoń za modą, zamiast poprawiać komfort jazdy, nie zaczęła go ograniczać.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: