Fotelik Maxi-Cosi Pebble Plus zwyciężył w testach ADAC
Każdemu rodzicowi zależy na bezpieczeństwie własnego dziecka, stąd zainteresowanie testami przeprowadzanymi przez niezależne instytucje. Dziś publikujemy zwycięzców poszczególnych kategorii i lidera stawki.
Maxi-Cosi to pierwsza marka, która wprowadziła na rynek produkty zgodne z normą i-Size (R129). Początkowo w 2013 były to tylko foteliki samochodowe dla maluchów. W 2014, zespół Maxi-Cosi przygotował również fotelik samochodowy dla niemowląt, spełniający wymogi regulacji i-Size – Pebble Plus. W najnowszych testach przeprowadzonym przez ADAC/TCS/ÖAMTC w październiku 2015 fotelik Pebble Plus zwyciężył w kategorii fotelików dla niemowląt (zgodnych z normą i-Size 45-75 cm i fotelików z grupy 0+*).
Fotelik dla niemowląt Pebble Plus zapinany samochodowym pasem bezpieczeństwa, został nagrodzony 5 punktami i oceną „bardzo dobrą” w kategorii „bezpieczeństwo”. Zarówno Pebble Plus montowany samochodowym pasem bezpieczeństwa, jak i Pebble Plus instalowany za pomocą Isofix (co to jest Isofix tutaj) przy użyciu bazy 2wayFix, otrzymał 4 gwiazdki i ogólną ocenę “dobrą” w testach przeprowadzonych przez ADAC/TCS/ÖAMTC w październiku 2015.
Pobierz wyniki testów ADAC/TCS/ÖAMTC {{ download(105) }}
* Warunki testów dla fotelików dla niemowląt zgodnych z normą i-Size (i-Size 45-75 cm) i fotelików zgodnych z normą ECE R44 (0-13 KG) były identyczne).
Źródła:
– ADAC: https://www.adac.de/infotestrat/adac-imeinsatz/motorwelt/kindersitz_herbst_2015.aspx?ComponentId=248705&SourcePageId=6729
– TCS: https://www.tcs.ch/de/test-sicherheit/testberichte/kindersitze/kindersitztest.php
– ÖAMTC: http://www.oeamtc.at/portal/oeamtc-kindersitztest-herbst-2015+2500+1638895?env=Y3Q9MSZtb2RlPSZwYWdpbmc9JmJhY2s9MQ
Najnowsze
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
Wyobraź sobie, że tracisz prawo jazdy na pięć lat tylko dlatego, że złamałeś trzymiesięczny zakaz jazdy. Brzmi jak przesada? Ministerstwo Infrastruktury uważa, że to konieczność, by ukrócić plagę kierowców, którzy ignorują prawo. Ale eksperci biją na alarm: „To nieproporcjonalna kara!”. Czy nowe przepisy rzeczywiście poprawią bezpieczeństwo na drogach, czy tylko stworzą kolejne problemy? Sprawdzamy, co się zmieni i dlaczego ten projekt wzbudza tak gorące emocje. -
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
-
Ból pleców i drętwienie rąk? Jak motocykliści mogą zadbać o swoje zdrowie?
-
Klara Kowalczyk pierwszą Polką w programie F1 Academy! Kiedy zobaczymy ją w F1?
Zostaw komentarz: