
Ford Ranger to już nie tylko Raptor. Do polskiej oferty dołącza Wildtrak i Limited – znamy ceny
Ford Ranger to najpopularniejszy pickup Europy. Polska oferta wzbogaciła się o wersje Wildtrak i Limited, jaka moc? Jakie ceny?
Spis treści
- Ford Ranger – wół roboczy nie tylko dla swoich właścicieli, ale i dla samej marki
- Ford Ranger – co pod maską cywilnych wersji?
- Ford Ranger – ile kosztują wersje Wildtrak i Limited?
- Ford Ranger – galeria
Ford rozszerza polską ofertę modelu Ranger. Do topowego i najbardziej ekstremalnego Raptora dołączają dwie cywilne wersje – Wildtrak oraz Limited. Pierwsza z nich stanowiła 60 procent sprzedaży Rangera poprzedniej generacji i teraz powinno być podobnie. W obu przypadkach dostajemy auto z podwójną kabiną, czyli – jak to mówią Amerykanie – double cab pick-up.

Ford Ranger – wół roboczy nie tylko dla swoich właścicieli, ale i dla samej marki
Ford Ranger to pojazd użytkowy, co nie szkodzi jego popularności w roli auta rodzinnego do codziennego użytku. Faktem jest, że producent wiele sobie obiecuje po najnowszej generacji tego modelu. Poprzeczka jest ustawiona bardzo wysoko, bo model Ranger to najpopularniejszy pick-up na Starym Kontynencie. Do aktualnej gamy modelowej w Polsce, do imponującego, ale jednak dość awangardowego i wręcz wyczynowego pod wieloma względami Raptora dołączają nieco łagodniejsze, bardziej cywilne wersje: Wildtrak i Limited.

Ford Ranger – co pod maską cywilnych wersji?
Pod maską nowej generacji pick-upa Forda znajdziemy 2-litrowego diesla o mocy 170 KM, łączonego z 6-biegową skrzynią ręczną lub automatyczną. Jego podwójnie doładowana wersja ma 205 KM i standardowo zestawiona jest z 10-biegowym automatem. Na szczycie gamy stoi 3-litrowy diesel V6 o mocy 240 KM. Ten ostatni, najmocniejszy wariant dysponuje imponującym maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym aż 600 Nm. Wersja ta współpracuje z 10-biegową przekładnią automatyczną, o możliwościach wozu świadczy np. zdolność holowania przyczepy o wadze do 3500 kg. Ciekawe na ile skutecznie nowy Ranger uciągnie sprzedaż marki Ford.
Mniejsze jednostki wysokoprężne z serii Ford EcoBlue powinny zainteresować użytkowników poszukujących balansu pomiędzy zużyciem paliwa a potencjałem wynikającym z mocy. Wariant pośredni mocy, czyli Ranger Wildtrak oraz Limited o mocy 205 KM ma również napęd łączony z 10-biegową skrzynią automatyczną. W przypadku najsłabszej, 170-konnej wersji cywilnych odmian Raptora Ford zastosował do wyboru 6-biegową skrzynię manualną, lub inny automat, również o sześciu przełożeniach.

Ford Ranger – ile kosztują wersje Wildtrak i Limited?
Ceny nowego Rangera zaczynają się od 202 tys. zł netto za wersję Limited oraz 210 tys. zł netto za dotychczas najpopularniejszą odmianę Wildtraka. Wymagający klienci pragnący podnieść terenowe możliwości samochodu, mają do wyboru dwa systemy napędu na cztery koła – z elektronicznym załączaniem obu osi w trakcie jazdy lub nowy, zaawansowany system stałego napędu na cztery koła z trybem „ustaw i zapomnij”, który jest standardem w Rangerach Wildtrak wyposażonych w silnik wysokoprężny V6 o pojemności 3,0 l.
Ford Ranger – galeria
Na test najnowszego Rangera jeszcze chwilę czekamy, tymczasem zobaczcie nasze wideo z testu Rangera Raptora poprzedniej generacji:
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze: