Ford Ranger Thunder – nowa „piorunująca” wersja popularnego pick-upa
Thunder limitowany w Europie do zaledwie 4500 egzemplarzy uzupełnia ofertę Rangera, który zdobył ostatnio tytuł Międzynarodowego Pick-upa roku.
Ranger Tunder napędzany wersją Bi-turbo 2-litrowego silnika wysokoprężnego EcoBlue, dysponującego mocą 213 KM i momentem obrotowym 500 Nm, otrzymał też w standardzie nową 10-stopniową, automatyczną przekładnię Forda.
Model, lakierowany w kolorze Sea Grey, wyróżnia się 18-calowymi czarnymi felgami aluminiowymi i czarnymi wykończeniami Ebony Black: osłony chłodnicy, tylnego zderzaka, przedniej i tylnej osłony podzderzakowej, ramek świateł przeciwmgielnych, sportowej ramy skrzyni ładunkowej i klamek drzwi. Odważne czerwone akcenty na osłonie chłodnicy i sportowej ramie skrzyni ładunkowej podkreślają strategiczne punkty nadwozia. Uzupełniają je trójwymiarowe emblematy “Thunder” na przednich drzwiach oraz klapa skrzyni z logo „Ranger”, wykończonym w matowej czerni.
Reflektory LED z przyciemnionymi ramkami są również standardem, a podobne ramki dodano tylnym światłom. Ranger Thunder sprzedawany jest z matą skrzyni ładunkowej i malowaną proszkowo roletą Black Mountain Top – dwiema opcjami bardzo popularnymi wśród klientów.
Uzupełnieniem układu napędowego jest 10-stopniowa przekładnia automatyczna Forda, której własności i trwałość zostały sprawdzone w tak odmiennych zastosowaniach jak pick-up F-150 i nowy Ford Mustang. Szeroki zakres przełożeń i adaptacyjne algorytmy przełączania, działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają przekładni dostosować się do zmiennych warunków.
Thunder wyposażony jest w sprawdzony napęd na cztery koła, gwarantujący dzielność terenową oraz niewielkie zużycie paliwa od 7,8 l/100 km – tak zapowiada producent.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: