Ford Ranger Stormtrak i Wolftrak – producent dodaje limitowane wersje do gamy niezniszczalnych pickupów
Ford zaprezentował dziś nowe limitowane wersje Rangera: Rangera Stormtrak i Rangera Wolftrak.
Ranger Stormtrak to pick-up klasy premium o wyróżniającej się stylistyce i wyposażeniu, z przeznaczeniem dla klientów ceniących sobie wyjątkowe możliwości i bogate wyposażenie służące zaspokojeniu potrzeb związanych z pracą i aktywnym stylem życia.
Ranger Wolftrak to odważnie wyglądający, wytrzymały pick-up zaprojektowany z myślą o klientach, którzy pracują w terenie i oczekują doskonałych właściwości na bezdrożach, ale bez uszczerbku dla komfortu i atrakcyjności samochodu.
Wszystkie modele Ranger Stormtrak są wyposażone w najwyższej klasy 2–litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue Bi-turbo o mocy 213 KM i o maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm, który zapewnia wyjątkową siłę uciągu przyczepy.
Standardowy układ napędu na cztery koła zapewnia pewne prowadzenie w terenie, a zaawansowana, 10–biegowa automatyczna skrzynia biegów zapewnia płynną i bezstresową jazdę. Efektowny kolor nadwozia Rapid Red jest zarezerwowany dla Rangera Stormtrak, a towarzyszy mu ekskluzywna czerwona wkładka we wlocie powietrza wzmacniająca muskularną stylizację przodu pojazdu.
Reflektory przednie są wykonane w technice LED, a solidne elementy chroniące podwozie, będące wyposażeniem standardowym tej wersji, zapewniają dominującą prezencję na drodze. Dostępne są również opcje kolorów nadwozia Frozen White i Blue Lightning.
Mocny wygląd Rangera Stormtrak podkreślają ekskluzywne grafiki na masce i na bokach nadwozia, grube trójwymiarowe plakietki oraz czarny tylny zderzak i sportowe orurowanie.
Ranger Wolftrak jest przeznaczony dla klientów, którzy oczekują solidnych zdolności terenowych i śmiałego, bezkompromisowego wyglądu zewnętrznego. Wolftrak, bazujący na serii Ranger XLT, jest napędzany 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue o mocy 170 KM, do wyboru z 6–biegową manualną lub 10-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Załączany system napędu na cztery koła z funkcją zmiany biegów pod obciążeniem 1, elektronicznie blokowany tylny mechanizm różnicowy i terenowe opony należą do wyposażenia standardowego, umożliwiając jazdę w trudnych warunkach terenowych, a niskie przełożenie napędu na cztery koła poprawia możliwości pokonywania stromych wzniesień i grząskich nawierzchni.
Kolor nadwozia Conquer Grey podkreśla muskularność pick-upa i współgra z czarnym matowym wlotem powietrza, osłonami podwozia i 17-calowymi czarnymi obręczami kół. Charakterystyczny styl tego pick-upa uzupełniają przyciemnione plakietki Wolftrak i plastikowe stopnie boczne. Samochód dostępny jest również w kolorze Sea Grey.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: