Ford ogłosił wprowadzenie pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita

Ford ogłosił dzisiaj wprowadzenie nowej pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita, w wersji Van z zamkniętym nadwoziem lub podwozia z kabiną, o dopuszczalnej masie całkowitej 5000 kg.

Większa o 300 kg ładowność, którą przewyższa poprzedni, najbardziej wydajny wariant Transita, przypadnie do gustu szczególnie klientom, którzy poszukują cięższego pojazdu-bazy do modyfikacji na wszelkie wersje wywrotek, karetek pogotowia, policyjnych samochodów dostawczych i minibusów z co najmniej 19 miejscami siedzącymi.

Ford oferuje 5-tonową ciężarówkę w szerokiej gamie wersji podwozia modelu Transit z kabiną, dając klientom do wyboru trzy rozstawy osi, cztery długości ramy oraz pojedynczą lub podwójną kabinę z miejscami siedzącymi dla maksymalnie siedmiu osób (łącznie z kierowcą), co sprawia, że łatwo wybrać konfigurację najlepiej odpowiadającą specyficznym wymaganiom firmy.

Ford ogłosił wprowadzenie pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita

Dopuszczalna ładowność podwozia z kabiną wynosi 2872 kg dla wariantów przeznaczonych do modyfikacji nadwozia oraz 2558 kg ładowności netto w przypadku wyposażenia w fabrycznie zamontowaną platformę.

Ford ogłosił wprowadzenie pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita

10-biegowa automatyczna skrzynia biegów sprawiają, że podwozie z pojedynczą kabiną 5-tonowego Transita jest użyteczną bazą do modyfikacji na karetki pogotowia i policyjne pojazdy dostawcze lub mobilne centra dowodzenia i kontroli. Długość przestrzeni ładunkowej 4217 mm ułatwia załadunek i przewożenie przedmiotów o standardowej długości, takich jak rury lub deski. Wszystkie 5-tonowe warianty Transita są wyposażone w napęd na tylne koła.

Nowy 5-tonowy Transit korzysta z zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, łączności i wspomagania kierowcy, które zostały wprowadzone do rodziny Transita pod koniec 2019 roku. 

Ford ogłosił wprowadzenie pięciotonowej ciężarówki z rodziny Transita

Obejmują one system komunikacji i rozrywki Ford SYNC 3, 2 elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy, który umożliwia korzystanie z takich systemów, jak asystent wspomagający parkowanie 3 i system utrzymania auta na pasie ruchu 3 oraz nowy moduł interfejsowy (Upfitter Interface Module).

Moduł ten, w przypadku wyposażenia pojazdu w elementy lub urządzenia specjalistyczne, pozwala na pobieranie przez nie danych z układów elektrycznych Transita, podnosząc bezpieczeństwo i wydajność – na przykład nie zezwalając na działanie wywrotki, przed unieruchomieniem pojazdu i załączeniem hamulca ręcznego.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze