
Ford odświeża rodzinne minivany – Galaxy i S-Max
Ford odświeża swoje minivany. Udoskonalone modele S-MAX i Galaxy są dostępne z nowym, paliwooszczędnym wariantem silnika 2,0-litra EcoBlue o mocy 240 KM, sprzężonym z ośmiostopniową automatyczną przekładnią i z adaptacyjnym tempomatem z funkcją Stop & Go.
Modele S-MAX i Galaxy Trend, Titanium i ST-Line można teraz łatwiej odróżnić, dzięki wyróżniającej je stylistyce przedniego pasa, podobnie jak odmieniono modele S-MAX Vignale i Galaxy, który po raz pierwszy jest oferowany w luksusowej specyfikacji V-Line.
Nowe fotele kierowcy i pasażera, dostępne dla modeli S-MAX i Galaxy Trend oraz Titanium można regulować na 18 sposobów, aby uzyskać maksymalne wsparcie pleców.Pokładowy modem FordPass Connect jest po raz pierwszy dostępny zarówno dla modelu S-MAX, jak i Galaxy. FordPass Connect zamienia samochody w mobilne hotspoty Wi-Fi, umożliwiając im łączenie do 10 urządzeń i dając do nowego systemu wczesnego informowania, który powiadamia kierowcę o niebezpieczeństwie na drodze przed pojazdem zanim znajdzie się ono w zasięgu jego wzroku lub w polu działania czujników samochodu.
Specyfikacja modelu Vignale wprowadza nowy poziom luksusu – w wyposażeniu mamy:
- Pokrytą skórą Salerno deskę rozdzielcza i środkową konsolą z przeszyciami w kolorze szarego metalu (Metal Grey),
- Aluminiowe aplikacje we wnętrzu i aluminiowe nakładki na pedałach,
- Podgrzewana kierownica,
- Ogrzewane i chłodzone siedzenia kierowcy i pasażera, z 10-pozycyjną regulacją, zaopatrzone w 11 komór powietrznych, z funkcją masażu – dla użytkowników modelu S-MAX Vignale.
- Jasna, chromowana górna osłona chłodnicy i osłony lamp przeciwmgielnych w modelach Galaxy i S-MAX w specyfikacji Trend i Titanium,
- Charakterystyczna górna część osłony chłodnicy o strukturze plastra miodu z czarną ramką i czarne oprawy lamp przeciwmgielnych w inspirowanych samochodami Ford Performance modelach S-MAX ST Line,
- Charakterystyczna górna osłona chłodnicy „Flying V”, obramowana satynowym chromem i wykończone satynowym chromem oprawy lamp przeciwmgielnych dla ekskluzywnych modeli S-MAX Vignale i Galaxy V-Line
W gamie napędów Forda S-MAX i Galaxy znalazł się 2,0-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue, dostępny w trzech wariantach mocy 150 KM, 190 KM oraz 240 KM bi-turbo – oferujący moment obrotowy, moc i osiągi typowe dla silników o większej pojemności, a także niższe zużycie paliwa i niską emisję CO2 na poziomie silników o mniejszych pojemnościach skokowych.
Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia Forda – sterowana za pomocą stylowego, ergonomicznego obrotowego pokrętła zmiany biegów – została zaprojektowana tak, aby jeszcze bardziej obniżyć zużycie paliwa, zapewnić dynamiczną pracę oraz płynną i szybką zmianę biegów. W ofercie dla modeli S-MAX i Galaxy znajdziemy też sześciobiegową manualną skrzynię biegów.
Dostępne w modelach S-MAX i Galaxy, zaawansowane technologie komfortu i udogodnienia obejmują ACC z funkcją Stop & Go. System, współpracujący z ośmiobiegową automatyczną przekładnią, pomaga kierowcy utrzymać komfortową odległość od poprzedzającego pojazdu, umożliwia całkowite zatrzymanie w ruchu miejskim oraz pozwala automatycznie ruszyć, jeśli czas zatrzymania był krótszy, niż 3 sekundy.
Znajdujący się w ofercie system łączności i rozrywki Ford SYNC 3, umożliwia kierowcom S-MAX-a i Galaxy sterowanie funkcjami audio, nawigacją i klimatyzacją oraz podłączonymi smartfonami za pomocą prostych poleceń głosowych. System SYNC 3 obsługiwany jest poprzez 8-calowy kolorowy ekran dotykowy. Jest on kompatybilny z Apple CarPlay™ i Android Auto™, dostępnymi bez żadnych dodatkowych kosztów.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: