Ford oburzony niezależną reklamą
Pomysł niezależnej agencji reklamowej na reklamę Forda Figo wzbudził poruszenie w internecie i zdecydowaną reakcję producenta. A miało być tak pięknie...
Młoda ekipa copywriterów z agencji JWT India, należącej do grupy WPP, zaprojektowała serię szkiców mających sugerować przestronność bagażnika nowego Forda Figo. Na jednym z nich widać Paris Hilton, jak szczerzy się triumfalnie do związanych i zakneblowanych sióstr Kardashian. Na innym jest widoczny Silvio Berlusconi, a na jeszcze innym – Michael Schumacher w opozycji do (też związanych i zakneblowanych) rywali z F1: Vettela, Hamiltona i Alonso.
Ta sugestia porwania i przemocy nie przypadła Fordowi do gustu. Firma stanowczo odcięła się od jakichkolwiek związków z twórcami reklamy i oświadczyła, że projekt nie był w żaden sposób oczekiwany ani zamówiony. Również JWT India twierdzi, że był to niezależny pomysł grupy osób, którego agencja ani nie autoryzowała, ani tym bardziej nie pochwala.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Zrobić reklamę bez porozumienia z „klientem”, na dodatek bazująca na bulwarowym hejcie… odważnie 🙂 ale czego się nie robi dla rozgłosu.