
Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition jest prawie tak szybki jak GT500
Elektryczny crossover Ford Mustang Mach-E nie jest technicznie powiązany z Fordem Mustangiem, ale z pewnością może przyspieszyć jak on. Wkrótce otrzyma szybszy wariant, odpowiednio nazwany Performance Edition, który może pokonać potężny GT500 o mocy 760 KM na linii prostej.
Oparta na wersji GT, Performance Edition jest napędzana dwoma silnikami elektrycznymi o mocy 480 KM. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,5 sekundy, czyli tylko dwie dziesiąte sekundy wolniej niż wspomniany GT500 i dwie dziesiąte sekundy szybciej niż Mach-E GT, w który dał mu życie. Maksymalna prędkość Performance Edition nie została wyjawiona.
Przeczytaj też: Ford Mustang Mach-E GT – elektrykiem w 3,7 sekundy do setki? Da się!
Ford zbudował Performance Edition na 88-kilowatogodzinnym akumulatorze litowo-jonowym, który magazynuje wystarczającą ilość energii elektrycznej, by teoretycznie przejechać 378 km na jednym ładowaniu.
Wykraczając poza układ napędowy, Performance Edition zyskuje 19-calowe przednie tarcze zaciśnięte na zaciskach Brembo, bardziej sportowe zawieszenie MagneRide oferowane również w dwudrzwiowym Mustangu, charakterystyczną szarą kratkę i 20-calowe koła pomalowane na czarno.
Wewnątrz pasażerowie mają do dyspozycji przednie sportowe fotele i aluminiowe wykończenie deski rozdzielczej. W palecie jest kilka kolorów zapożyczonych z Mustanga, w tym Grabber Blue i Cyber Orange.
Przeczytaj też: Ford Mustang Mach-E – już jest! To elektryczny SUV
Mustang Mach-E GT Performance Edition będą dostępny dopiero późnym latem 2021 roku i nie wiemy jeszcze, ile będzie kosztować.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: