Ford i Google nawiązali współpracę. Czego dotyczy?
Jak Google może wpłynąć na rozwój samochodów amerykańskiego producenta?
Ford i Google ogłaszają dzisiaj unikalne, strategiczne partnerstwo na rzecz przyspieszenia procesu transformacji Forda oraz innowacji w dziedzinie tzw. “connected vehicles”.
Ford wybrał również Google Cloud jako swojego preferowanego dostawcę usług chmurowych, aby wykorzystać najwyższej klasy doświadczenie firmy w zakresie danych, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML).
Dzięki temu, Ford będzie mógł:
- Dalej ulepszać obsługę klientów dzięki zróżnicowanej technologii i spersonalizowanym usługom;
- Przyspieszyć modernizację produktów, zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw, w tym badać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji do szkolenia pracowników produkcyjnych i zwiększania niezawodności urządzeń w fabrykach;
- Przyspieszyć wdrażanie modeli biznesowych opartych na danych, dzięki którym klienci będą otrzymywać powiadomienia w czasie rzeczywistym, takie jak przypomnienia o przeglądzie czy oferty dotyczące możliwości wymiany modelu samochodu na nowszy.
Wykorzystanie systemu Android w pojazdach umożliwi również Fordowi i zewnętrznym programistom tworzenie aplikacji, które będą ulepszać i dostosowywać do każdego klienta doświadczenia korzystania z samochodu.
Najnowsze
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
Kierowcy, którzy nie mają szczęścia parkować w garażu, muszą mierzyć się z wieloma niedogodnościami związanymi z zimowymi warunkami. Najważniejsze to konieczność odśnieżania auta, skrobania szyb oraz jazda wychłodzonym samochodem w oczekiwaniu, aż wnętrze się nagrzeje. Na szczęście jest sposób, aby proces ten przyspieszyć. -
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
-
Test: Nissan Ariya e-4orce – 306 KM w elektryku robi różnicę
-
12-letnia Julia Angelard w stawce Kartingowych Mistrzostw Polski 2025
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Zostaw komentarz: