Ford i Google nawiązali współpracę. Czego dotyczy?
Jak Google może wpłynąć na rozwój samochodów amerykańskiego producenta?
Ford i Google ogłaszają dzisiaj unikalne, strategiczne partnerstwo na rzecz przyspieszenia procesu transformacji Forda oraz innowacji w dziedzinie tzw. “connected vehicles”.
Ford wybrał również Google Cloud jako swojego preferowanego dostawcę usług chmurowych, aby wykorzystać najwyższej klasy doświadczenie firmy w zakresie danych, sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML).
Dzięki temu, Ford będzie mógł:
- Dalej ulepszać obsługę klientów dzięki zróżnicowanej technologii i spersonalizowanym usługom;
- Przyspieszyć modernizację produktów, zarządzanie produkcją i łańcuchem dostaw, w tym badać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji do szkolenia pracowników produkcyjnych i zwiększania niezawodności urządzeń w fabrykach;
- Przyspieszyć wdrażanie modeli biznesowych opartych na danych, dzięki którym klienci będą otrzymywać powiadomienia w czasie rzeczywistym, takie jak przypomnienia o przeglądzie czy oferty dotyczące możliwości wymiany modelu samochodu na nowszy.
Wykorzystanie systemu Android w pojazdach umożliwi również Fordowi i zewnętrznym programistom tworzenie aplikacji, które będą ulepszać i dostosowywać do każdego klienta doświadczenia korzystania z samochodu.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: