Ford Focus WRC

Od lat walczy z Citroenem o prymat wśród konstruktorów w mistrzostwach świata. Kolejne ewolucje Focusa zawsze przynoszą kibicom wiele frajdy.

Fot. Ford

Silnik:

4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1998 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie

Maksymalna moc: 300 KM przy 6000 obrotów/minutę

Maksymalny moment: 550 Nm przy 4000 obrotów/minutę

Wtrysk Pi, wielopunktowy,turbosprężarka Garrett

Dwa wałki rozrządu w głowicy, cztery zawory na cylinder

Przeniesienie napędu:

Sprzęgło węglowe, trzytarczowe,

5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Ricardo

Hamulce:

Brembo, tarczowe, wentylowane

Asfalt: 370 mm, 8-tłoczkowe (przód i tył)

Szuter: 300-mm, 4 – tłoczkowe (przód i tył)

Hamulec ręczny – hydrauliczny

Zawieszenie:

Exe-tc – MacPherson, z tyłu wahacze wzdłużne

Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie

Koła:

– asfalt 8×18 cali

– szuter 7×15 cali

Wymiary:

długość: 4362 mm

szerokość: 1800 mm

masa: minimum 1230 kg

rozstaw osi: 2640 mm

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze