Fluence debiutuje w Turcji
Trwa właśnie salon samochodowy w Istambule. Jedną z premier jest nowy sedan Renault: Fluence.
Wprowadzanie na rynek tego modelu rozpocznie się w styczniu 2013 roku w Turcji, a następnie w ciągu całego roku Renault Fluence pojawi się w ponad 55 krajach. Wprowadzenie na polski rynek przewidywane jest już w lutym 2013 roku.
![]() |
fot. Renault
|
Renault Fluence zapowiada nową stylistykę Renault. Linia przodu pojazdu będzie wspólna dla wszystkich nowych modeli marki. Logo umieszczono pionowo na tle szerokiego grilla, podkreślonego chromowanymi ozdobnymi listwami. Światła do jazdy dziennej wykonano w technologii LED, a elementy ozdobne w kolorze chromu i lśniącej czerni. We wnętrzu zwracają uwagę cyfrowe zegary montowane we wszystkich wersjach wyposażenia.
![]() |
fot. Renault
|
Gama silników benzynowych i wysokoprężnych została powiększona o nowy silnik benzynowy o pojemności 1,6 l i mocy 115 KM, połączony z automatyczną skrzynią biegów X-Tronic CVT, oraz nowy silnik wysokoprężny dCi 130.
![]() |
fot. Renault
|
Producent gwarantuje znaczny spadek zużycia paliwa : do 6,4 l/100 km (o 1,3 l mniej) i emisja CO2/km na poziomie 149 g (o 15% mniej).
![]() |
fot. Renault
|
Pośród nowych rozwiązań technologicznych i urządzeń pokładowych można znaleźć takie, jak karta Renault Hands Free z funkcją zdalnego zamykania/otwierania drzwi, system wspomagania parkowania przodem/tyłem i automatyczny hamulec postojowy. Nowe Renault Fluence będzie oferowało połączony z internetem pokładowy system multimedialny Renault R-Link. Renault R-Link zapewnia dostęp do funkcji nawigacji i telefonu oraz słuchanie muzyki z przenośnych urządzeń audio. Na kolejnym etapie, wkrótce po wprowadzeniu na rynek, będzie umożliwiał również korzystanie z R-Link Store – internetowego katalogu aplikacji samochodowych pobieranych tak jak na smartfony.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: