Finał UEFA Champions League został zelektryfikowany przez Nissana
Nissan postanowił dodatkowo zelektryzować finał UEFA Champions League, dostarczając wybranym kierowcom Nissana Leaf niezwykłych przeżyć w ostatnim dniu rozgrywek. Wszystko oczywiście z zachowaniem zasad dystansu społecznego.
Z powodu wciąż trwającej pandemii koronawirusa, większość kibiców piłki nożnej nie mogła osobiście uczestniczyć w finale tegorocznych rozrywek Ligii Mistrzów, gdzie Bayern Monachium z Robertem Lewandowskim na czele pokonał 1:0 Paris Saint-Germain. Nissan postanowił jednak, oczywiście w bezpieczny sposób, dostarczyć części kibiców dodatkowe emocje.
Nissan zbudował kino samochodowe, w którym 50 właścicieli Nissanów Leaf (warto zauważyć, że po ulicach Portugalii jeździ ponad 5000 Nissanów Leaf od premiery tego modelu w 2010 roku, a kierowcy samochodów elektrycznych przyczyniają się do zmniejszenia emisji CO2 o pół miliona ton każdego roku) mogło zaparkować na specjalnie wyznaczonych stanowiskach przed gigantycznym ekranem i cieszyć się sportowymi emocjami z zachowaniem dystansu społecznego. Pokaz odbył się w lokalizacji, o której poinformowani zostali tylko wybrani fani.
Przeczytaj też: Test Nissan Leaf – elektryzująco modny
Gareth Dunsmore, wiceprezes ds. komunikacji marketingowej, mobilnych usług i doświadczenia klienta w Nissan Europe, powiedział:
Już po raz szósty zelektryzowaliśmy finał UEFA Champions League. W tym roku wyjątkowo nam zależało, żeby było to jeszcze bardziej emocjonujące wydarzenie.
Nigdzie indziej nie można poczuć takich emocji, jak na stadionie, ale mamy nadzieję, że udało nam się zapewnić właścicielom Nissanów Leaf jak najbardziej zbliżone sportowe przeżycia.
Oprócz transmisji Nissan zorganizował także uroczysty przejazd z pucharem UEFA Champions League przez Lizbonę do Stadionu Światła na pokładzie wyczynowego samochodu elektrycznego, Nissana LEAF NISMO RC.
Jednym z gości wydarzenia był właściciel pięciotysięcznego Nissana Leaf sprzedanego w Portugalii, a jednocześnie legenda UEFA Champions League, Nuno Gomes, który dołączył do wyjątkowego spotkania. Fani mieli również unikatową szansę zrobienia sobie zdjęcia z pucharem UEFA Champions League, zanim został on przewieziony na stadion. Wszystko przy zachowaniu niezbędnych zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
Finał UEFA Champions League był pierwszym wydarzeniem, na którym Nissan pojawił się z nowym logiem marki zaprezentowanym zaledwie kilka tygodni temu przy okazji premiery w 100% elektrycznego crossovera Nissana Ariya.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: